اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد خراسان‌ شمالی:

مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد خراسان‌شمالی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی خراسان‌ شمالی گفت: مجتمع چندمنظوره فرهنگی ورزشی کمیته امداد این استان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد خراسان‌شمالی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی علی نوری با بیان اینکه این مجتمع در محل محوطه اداره‌کل کمیته امداد خراسان شمالی در حال ساخت است، اظهار کرد: این پروژه در مساحتی به متراژ هزار و 126 متر مربع در حال ساخت است.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری کامل از این پروژه عمرانی، تصریح کرد: با توجه به پیشرفتی که در ساخت این مجتمع وجود دارد، به زودی شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص اعتبار تخصیص یافته به این پروژه فرهنگی ورزشی، ابراز داشت: برای ساخت این مجتمع بیش از پنج میلیارد ریال از محل منابع داخلی امداد و سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

نوری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت این پروژه، اظهار کرد: تاکنون برای ساخت این مجتمع ورزشی بیش از 44 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در خصوص اهمیت ساخت این مجتمع چندمنظوره، اذعان کرد: با ساخت این سالن چندمنظوره، برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول