اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین:

رسالت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: رسالت عظیم کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با استفاده از پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی آنها است.

رسالت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های توسعه بخش مددجویی کمیته امداد نمین اظهار داشت: در همین زمینه اولویت پرداخت با طرح‌های اشتغالزایی و درآمدزایی مناسب در تأمین معیشت مطلوب خانواده‌ها است که از طریق مشاغل خانگی یا خوداشتغالی به صاحبان طرح‌ها و برنامه‌ها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در همین زمینه بالغ بر 81 میلیون تومان مستمری به حساب مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین واریز شده که این واریزی در یک ماه گذشته بوده است.

قاسم‌نژاد خاطر نشان کرد: این مبلغ پرداختی به حساب یک‌هزار و 800 خانوار از مددجویان تحت حمایت این شهرستان واریز شده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد:‌ در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگر نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود که برگزاری دوره‌های فرهنگی، آموزشی، تأمین کمک هزینه‌های جهیزیه نوعروسان، پرداخت وام‌های کارگشایی، معافیت‌های سربازی فرزندان ذکور تحت حمایت و اخذ رایگان انشعابات بوده که برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند ارائه شده است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مختلف به مددجویان و افراد بی‌بضاعت این شهرستان آنها را توانمند کرده و به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین یادآور شد: در این مدت برای 88 خانوار تحت حمایت و نیازمند بیش از 9 میلیون ریال مساعدت موردی شده و به متقاضیان پرداختی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در راستای سیاست‌های موفق کمیته امداد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهر خورش‌رستم نیز بیش از یک‌هزار نفر از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شدند.

به گفته مدیر کمیته امداد شهر خورش‌رستم کمیته امداد با هدف توسعه اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از دامی، زراعی، باغی، صنایع دستی و... در اولویت قرار داده و توانسته است زمینه خوداتکایی و خوداشتغالی خانواده‌ها را فراهم کند.

صمد یعقوبی با بیان اینکه این تسهیلات با هدف حمایت از خانواده‌های مددجویان پرداخت شده است، گفت: اعتقاد داریم که اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد اشتغال پایدار و مولد است.

انتهای پیام/62007/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول