اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن خبر داد

اجرای طرح نظام آموزشی‌تربیتی خانواده برای مددجویان کمیته امداد فومن

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن از اجرای طرح نظام آموزشی‌‌تربیتی خانواده برای 450 نفر از مددجویان این نهاد خبر داد.

اجرای طرح نظام آموزشی‌تربیتی خانواده برای مددجویان کمیته امداد فومن

حسین جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به اجرای طرح مذکور اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری برای 450 نفر از خانواده زیرپوشش کمیته امداد فومن طرح نظام آموزشی‌ـ تربیتی خانواده اجرایی شده است.

وی افزود: واحد فرهنگی کمیته امداد فومن برای این تعداد از مددجویان آموزش سرپرستان خانوار، جوانان در آستانه ازدواج، همسران جوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را برگزار کرده است.

به گفته این مسئول، برای 566 نفر از مددجویان با بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان مربوطه کلاس‌های آموزشی در زمینه ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی برگزار شده است.

وی برگزاری همایش دختران فاطمی (س)، جشن میلاد کوثر و جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور 400 نفر از مددجویان کمیته امداد فومن را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

جهانگیری اذعان کرد: اعزام 43 نفر از مددجویان در قالب کاروان زیارتی به مرقد امام راحل (ره) برای شرکت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد فومن در سه ماه نخست سال جاری است. 

وی تشکیل شورای مشاوره در کمیته امداد را از موثرترین رویکردها در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مددجویان عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن گفت: مشاور خانواده باید ضمن شناسایی آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی که مددجویان با آن مواجه هستند و ... را در جلسه شورای مشاوره مطرح کند تا با سنجش دقیق ماهیت مشکل، راهکارهای منطقی ارائه و با اجماع اعضا برطرف شود.

وی خواستار همکاری بیشتر بین مددکاران و مشاوران خانواده کمیته امداد برای برطرف شدن مشکلات شد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول