اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان

نمایشگاه دستاورد‌های کمیته امداد در بجنورد برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهربازی بجنورد برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاورد‌های کمیته امداد در بجنورد برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور ارائه دستاوردهای کمیته امداد و تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های کمیته امداد به مدت 25 روز دایر خواهد بود، افزود: این نمایشگاه امسال در محل پارک شهربازی در 40 غرفه فروش، طرح‌های خودکفایی و عملکرد کمیته امداد دایر می‌شود.

حسین‌پور تصریح کرد: امسال برای نخستین بار علاوه بر شهرستان بجنورد در 2 شهرستان اسفراین و شیروان نیز این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد بود و در نمایشگاه اصلی غرفه رمضان تهران نیز پنج غرفه به نمایندگی از استان حضور دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه مجریان طرح‌های خودکفایی محصولات و تولیدات خود را برای فروش در این بازارچه به نمایش می‌گذارند، گفت: این نمایشگاه برای سومین سال متوالی است که از سوی این نهاد برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه مربوط به محصولات و تولیدات طرح‌های اشتغال کمیته امداد است که این افراد با استقرار در این غرفه‌ها تولیدات خود را برای فروش به نمایش می‌گذارند.

حسین‌پور در خصوص محصولات ارائه شده مجریان طرح‌های اشتغال در این نمایشگاه گفت: طرح‌های اشتغال مددجویان در این غرفه‌ها در زمینه رودوزی سنتی، پوشاک محلی، نقاشی، قاب و تابلو، مواد غذایی، مبلمان‌سازی، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پوشاک زنانه، مواد پروتئینی، لبنیات و خوار و بار فروشی در معرض دید عموم قرار می‌‌گیرد.

وی اظهار کرد: غرفه‌های دیگر این نمایشگاه مربوط به معرفی خدمات کمیته امداد در بخش‌های مشارکت‌های مردمی، حامی‌یابی و غرفه یتیم‌نوازی است. 

حسین‌پور همچنین یادآور شد: در نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد همچنین برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ویژه نوجوانان و جوانان بازدیدکننده و نقاشی کودکان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه هر شب یک مسابقه همراه با اجرای برنامه انجام می‌شود و به تعدادی از برندگان هدایایی نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول