اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

صادرات 201 هزار تن کالا از گمرک ارومیه

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: 201 هزار تن کالا از گمرک ارومیه در سه ماه نخست سال جاری صادر شده است.

صادرات 201 هزار تن کالا از گمرک ارومیه

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به صادرات آذربایجان غربی، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری میزان صادرات گمرک ارومیه 201 هزار و 35 تن به ارزش 61 میلیون و 153 هزار و 812 دلار گزارش شده است.

وی با اشاره به ارزش کالاهای صادراتی از گمرک ارومیه در سه ماه نخست سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت 182 هزار و 19 تن به ارزش 39 میلیون و 515 هزار و 480 دلار صادر شد.

سیداحمدی با بیان اینکه صادرات از گمرک ارومیه افزایش یافته، گفت: در سه ماه نخست سال جاری صادرات گمرک ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 10 درصد و از نظر ارزش دلاری 55 درصد افزایش پیدا کرد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک ارومیه در سه ماه نخست سال جاری 304 دلار است.

وی میزان صادرات گمرک بازرگان را در سه ماه نخست سال جاری و مدت زمان مشابه سال گذشته مقایسه کرد و اظهار داشت: میزان صادرات این گمرک در زمان‌های مذکور به ترتیب 19 هزار و 419 تن و 40 هزار و 810 تن بود.

سیداحمدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در سه ماه نخست سال جاری را 9 میلیون و 955 هزار و 823 دلار عنوان کرد و یادآور شد: در سه ماه نخست سال گذشته ارزش کالاهای صادراتی این گمرک 25 میلیون و 693 هزار و 258 دلار برآورد شده است.

این مسئول از کاهش صادرات از گمرک بازرگان خبر داد و تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری صادرات گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 52 درصد و از نظر ارزش دلاری 61 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول