اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد مردمی دیه قزوین خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در قزوین

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان غیرعمد در یازدهم ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان در قزوین

محمد آبفروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جشن گلریزان بیست و نهم تیرماه سال جاری در مجتمع پذیرایی صدف در هفت سنگان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال این جشن با هدف آزادسازی زندانیان غیرعمد یازدهم این ماه مبارک قبل از نماز مغرب در مجتمع پذیرایی صدف برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین یادآور شد: خیران استان قزوین از هر قشری می‌توانند در جشن گلریزان یازدهم ماه مبارک رمضان شرکت کرده تا به نیازمندان و محرومان زندانی کمک کنند.

آبفروش عنوان کرد: در جشن گلریزان کمک‌های نقدی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در قزوین جمع‌آوری می‌شود تا با پرداخت دیه این زندانیان، آنان به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز گردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برگزار شد، اذعان داشت: در این جشن با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران استان قزوین 257 نفر زندانی اعم از خواهران و برادران آزاد شدند.

این مسئول با بیان اینکه اهدای کمک‌های نقدی خیران استان قزوین به زندانیان غیرعمد از جمله محکومیت‌های مالی، دیه، مهریه، نفقه و تصادف پرداخت می‌شود، ابراز داشت: به هیچ عنوان این کمک‌های نقدی به زندانیان جرایم عمدی از جمله کلاه‌برداری پرداخت نمی‌شود.

افزایش جمع‌آوری کمک‌های نقدی در جشن گلریزان امسال

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین با اشاره به اینکه در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان سال 91 کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای آزادسازی زندانیان غیرعمد نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافت، پیش‌بینی کرد: امسال نیز این کمک‌ها در این جشن افزایش یابد.

آبفروش با بیان اینکه خیران استان قزوین همیشه یار و یاور محرومان و نیازمندان جامعه هستند، بیان کرد: آنان به اختیار خود هر مبلغی را می‌توانند برای آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمک به آزادسازی زندانیان در نزد خداوند متعال اجر و ثواب والایی دارد، ابراز داشت: هر خیر قزوینی با آزاد کردن یک زندانی رضایت خداوند را کسب می‌کند که مطمئنا پروردگار نیز پاداش عظیمی به او می‌دهد.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین عنوان کرد: خیران استان قزوین در ماه مبارک رمضان امسال با عنایت خداوند متعال کمک‌های نقدی بیشتری کنند تا تعداد بیشتر از زندانیان این استان آزاد شوند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول