اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته قوه قضاییه

کارکنان اداره کل زندان‌های قزوین خون اهدا کردند

به مناسبت هفته قوه قضاییه جمعی از مسئولان و کارکنان زندان‌های استان قزوین با حضور در پایگاه انتقال خون این استان خون خود را اهدا کردند.

کارکنان اداره کل زندان‌های قزوین خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، در ششمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه مسئولان و کارکنان زندان‌های استان در اقدامی انسان دوستانه خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

معاون اداره کل زندان‌های قزوین در حاشیه این مراسم بر لزوم توسعه این فرهنگ حسنه تأکید کرد و گفت: اهدای خون، اهدای زندگی است و از جمله بهترین کارها برای رضایت خداوند متعال است.

محمد پیرویسی حرکت خودجوش کارکنان برای اهدای خون را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود: فرهنگ اهدای خون در جامعه اسلامی ما ریشه‌ای، عمیق و ناگسستنی داشته و انسان‌های متعهد هر لحظه آمادگی کمک به همنوعان خود هستند.

پیرویسی تأکید کرد: اهدای خون به عنوان یک فرهنگ‌ پسندیده؛ توصیه شده در دین اسلام نباید صرفاً به مناسبت‌های خاص انجام گیرد، این عمل خیر و ارزشمند باید در سطح جامعه ترویج داشته و عمومیت یابد.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول