اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

توجه بیشتری به مقابله با مواد مخدر و فساد اخلاقی در زندان‏ها شود

امام جمعه شاهرود گفت: زندان‏ها باید به گونه‏ای مدیریت شوند که به کنترل مواد مخدر و مبارزه با فساد اخلاقی و زورگیری در آنها توجه ویژه شود.

توجه بیشتری به مقابله با مواد مخدر و فساد اخلاقی در زندان‏ها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان، حجت‏الاسلام محمود ترابی هم‏زمان با هفته قوه قضائیه در دیدار با کارکنان زندان شاهرود، کار اصلاح و تربیت در زندان‏ها را نیازمند حضور افراد متخصص و مشاوران خوب دانست و گفت: باید نگاه اخلاقی به زندانیان داشته باشیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد زندان شاهرود و تاثیر مثبت آن در اصلاح امور اجتماعی خاطرنشان کرد: گزارش‏ها نشان می‏دهد که در زندان تحول اساسی انجام شده و زحمات کارکنان زندان قابل قدردانی است.

رئیس زندان شاهرود نیز با ارایه گزارش عملکرد واحدهای مختلف ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر برای اصلاح و ترییت مددجویان اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی، فعالیت‏های سازمان زندان‏ها حول محور تربیتی و اصلاحی بوده و کلیه اقدامات فرهنگی با هدف اصلاح و باز نگشتن مجدد فرد به زندان برنامه‏ریزی می‏شود.

امید کهربایی، کارهای فرهنگی مانند نماز، قرآن و احکام و همچنین اشتغال و حرفه‏آموزی و بهداشت و درمان را در زندان از فعالیت‏های عمده کارکنان دانست.

وی تصریح کرد: کنترل ورود مواد مخدر به زندان حاصل تلاش و حرکت جهادگونه کارکنان زندان به صورت شبانه‏روزی بوده که سبب رضایت خانواده مددجویان و مسئولان شده است.

انتهای پیام/74002/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول