اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک 450 میلیون تومانی خیران

زمینه آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در اصفهان فراهم شد

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: با کمک 450 میلیون تومانی خیران، ستاد دیه، خیریه آزادی زندانیان زمینه آزادی 40 زندانی در اصفهان فراهم شد.

زمینه آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در اصفهان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان امیری شامگاه گذشته در مراسم جشن آسمانی آزادی 40 زندانی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه ازدواج زوج جوان سبب قدم خیر برای آزادی زندانیان شد، اظهار کرد: خیریه امام موسی کاظم(ع) یکی از مراکزی است که به آزادی زندانیان کمک می‌کند، چنانکه طی دو سال گذشته با پرداخت کمک خیران در جهت آزادی زندانیان یک میلیارد و 90 میلیون تومان زمینه آزادی 283 نفر از زندانیان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر زندان توسط دادستان عمومی و انقلاب انجام می‌شود، افزود: در جلسه انجمن از حمایت زندانیان دادستان با یک ماه مرخصی در ماه مبارک رمضان برای زندانیان موافقت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در خصوص آزادی زندانیان تصریح کرد: جرائمی که شاکی خصوصی دارند چاره‌ای جز راضی کردن شاکی و یا پرداخت هزینه خسارت به شاکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته در صورتی که فردی در زندان باشد، به ازای هر روز حبس 30 هزار تومان از هزینه بدهی شاکی کم می‌شود.

امیری با اشاره به زمینه آزادی 40 زندانی گفت: با همکاری ستاد دیه زمینه آزادی 10 نفر زندانی با مبلغ 280 میلیون تومان فراهم شده است که شش مورد آن مهریه و چهار مورد آن مالی بوده است.

وی به پرداخت 35 میلیون تومانی خرج عروسی یک زوج  اصفهانی اشاره و افزود: با مبلغ 35 میلیون تومان این زوج زمینه آزادی 10 نفر از زندانیان فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: همچنین زمینه آزادی 20 نفر دیگر از زندانیان جرائم عمد و نیز بدهکار مالی با مبلغ 131 میلیون تومان توسط خیران انجام گرفته است.

انتهای پیام/63012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول