اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جامعه ورزش باقرشهر

مراسم معنوی گلریزان یکی از ورزشکاران باقرشهر برگزار شد

مراسم معنوی گلریزان یکی از ورزشکاران با اخلاق و دوست داشتنی باقرشهر با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

مراسم معنوی گلریزان یکی از ورزشکاران باقرشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز مراسم معنوی گلریزان یکی از ورزشکاران با اخلاق و دوست داشتنی باقرشهر با حضور خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش کهریزک، مسئولان شهر، پیشکسوتان و ورزشکاران و مردم شریف و ورزش دوست باقرشهر در سالن همایش عطر یاس برگزار شد.

دبیر مراسم گلریزان هدف از برگزاری این مراسم را جمع‌آوری کمک‌های مردمی ورزش دوستان جهت کمک به ورزشکار با اخلاق میثم حسین‌زاده عنوان کرد و افزود: ایرانیان نشان داده‌اند که به واقع مصداق این بیت از شعر شاعر نامدار سعدی شیرازی که می‌فرماید؛ «بنی آدم اعضای یکدیگرند...» هستند و در این مراسم که با شعار «‌ما همیشه هستیم» در فضائی معنوی همراه با حس انسان دوستی برگزار شده بود، حاضران کمک‌های نقدی خود را جهت معالجه ایشان اهداء کردند.

علی عیاری ادامه داد: میثم حسین‌زاده بر اثر سانحه تصادف دچار ضایعه در قسمت نخاع شد و ماه‌هاست که روی تخت در منزل بستری است و با توجه به پیگیری‌های انجام شده و معاینات پزشکان متخصص در صورت تامین مخارج درمان امید بسیار زیادی در کسب بهبودی وی وجود دارد و از آنجائی که وضعیت مالی خانواده وی نامناسب بود، این مراسم برنامه‌ریزی و اجرا شد.

محمد معصومی که از جانب محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای شرکت کرده بود ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: در واقع مراسمات گلریزان با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ فتوت و جوانمردی در جامعه و دستگیری و کمک به ورزشکارانی که به هر دلیلی سلامت خود را از دست داده‌اند برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: وقتی به تاریخ کشور عزیزمان می‌نگریم می‌بینیم این فرهنگ نقش پررنگی در زندگی مردم ما داشته است که متاسفانه به مرور این نقش کم رنگ شده است و این‌گونه مراسمات کمک شایانی در زنده نگهداشتن فرهنگ جوانمردی و گذشت در بین نسل جوان ایفا می‌کند.

میثم حسین‌زاده در ادامه مراسم ضمن ابراز خرسندی از این همه مهر و محبت خطاب به حاضران گفت: تاکنون فکر می‌کردم در این جهان کسی را جز خدا ندارم، اما امروز می‌بینم که برادران و دوستان عزیزی را دارم که به فکر من هستند و اینک احساس می‌کنم که هستم و وجود دارم و از همه تشکر می‌کنم.

گفتنی است هنگام ورود به محل برگزاری مراسم گلریزان باقرشهر نوشته‌ای جلب توجه می‌کرد که «ننویسیم بچه‌ها حلالش کنید، بگوئیم بچه‌ها بیائید کمکش کنیم.»

جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش در ارتباط با اهمیت کمک به هم نوع سخنانی را مطرح کردند و در پایان این مراسم معنوی گلریزان کمک‌های نقدی حاضران جمع‌آوری شد. 

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول