اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

تفاهم ورزشی عمان ـ اصفهان پس از تایید وزارت کشور محقق می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه ورزشی عمان ـ اصفهان پس از تایید وزارت کشور محقق می‌شود.

تفاهم ورزشی عمان ـ اصفهان پس از تایید وزارت کشور محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جواهری شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به تدارک نخستین دوره آمادگی پایه ورزشی کشور عمان در ایران-اصفهان اظهار کرد: تعامل با کشور دوست و همسایه با توجه به همکاری و روابط خوب گذشته به عنوان هدف از تشکیل این جلسه محسوب می‌شود.

وی افزود: خوشحالم که در زمینه ورزش با کشور مسلمان ارتباط برقرار می‌کنیم و این در حالی است که اصفهان با چند کشور خارجی خواهر‌خواندگی دارد و این دو کشور پس از این دیدار ورزشی خواهرخوانده می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: این اداره در نشست صبح روز گذشته تفاهمات خوبی را با کشور عمان امضاء کرده است که پس از تأیید وزارت دو کشور محقق می‌شود.با توجه به زیر‌ساخت‌های خوب، مربیان در سطح ملی و ورزشکاران و قهرمانان ملی اطمینان دارم که این تفاهم‌نامه به صورت علمی و فنی اجرا می‌شود.

جواهری تاکید کرد: در زمینه علمی و عملی نیز به تفاهماتی رسیده‌ایم و درصدد توسعه زیر‌ساخت‌های ورزشی و فعالیت فرهنگی و ورزشی  هستیم.

وی همچنین افزود: تفاهمات در زمینه همکاری متقابل هیئت ورزشی با توجه به شرایط آب و هوایی خوب کشور ایران و در زمینه گردشگری ورزش برای برگزاری اردوهای ورزشی عمان منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نتایج این تفاهم دوسویه اظهار کرد: این اداره نیز با توجه به شرایط خوب کشور و ارتقای سطح توافقات دو کشور در زمین تبادل مربی و برگزاری اردو‌های مشترک و شرایط آب هوایی عمان تفاهم‌نامه نوشته است.

انتهای پیام/63012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول