اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی کرمانشاه خبر داد

وجود 52 ایستگاه ورزش‌ صبحگاهی در کرمانشاه

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت: 52 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و ورزش همگانی از جمله ورزش‌های کم‌خرج و کم‌هزینه است.

وجود 52 ایستگاه ورزش‌ صبحگاهی در کرمانشاه

قباد بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: تمامی افراد جامعه در همه رده‌های سنی می‌توانند به ورزش‌های همگانی روی بیاورند و با آن نشاط و سرزندگی خود را تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی از جمله ورزش‌های کم‌خرج و کم‌هزینه است، گفت: 52 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که به منظور انجام ورزش مخصوصا ورزش صبحگاهی در نظر گرفته شده است.

بیگلری از سامان‌دهی 6 هزار و 929 ورزشکار در بخش ورزش‌های همگانی در سطح استان خبر داد و افزود: میزان بالایی از ورزشکاران سازمان‌نیافته در استان در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به وجود 25 کمیته ورزشی مختلف در هیئت ورزش‌های همگانی، خاطر نشان کرد: بازی و ورزش کودکان، ورزش در آب، ورزش و بازی‌های الکترونیک، ورزش صبحگاهی، آمادگی‌جسمانی، ورزش‌های طبیعی، پیلاتس، و گردشگری ورزشی از جمله کمیته‌ها و زیرشاخه ورزش همگانی در استان است.

به گفته دبیر هیئت ورزش‌های همگانی کرمانشاه، پیلاتس ورزشی نوپا است که به تازگی در استان دایر شده و در مدتی کوتاه مورد استقبال طرفداران مخصوصا در بخش بانوان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول