اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم تیرماه صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین هم‌اندیشی فصلی خبرنگاران و عکاسان ورزشی همدان

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان از برگزاری نخستین هم‌اندیشی فصلی خبرنگاران و عکاسان ورزشی این استان در نیمه دوم تیرماه خبر داد.

برگزاری نخستین هم‌اندیشی فصلی خبرنگاران و عکاسان ورزشی همدان

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: بعد از قریب به پنج ماه از تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان و استفاده از پیشنهادات و انتقادات اعضای این انجمن، نخستین هم‌اندیشی فصلی خبرنگاران و عکاسان به زودی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل این انجمن در روزهای پایانی سال 91 افزود: در حال حاضر بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی در این انجمن عضو هستند.

به گفته مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان این انجمن برنامه‌های زیادی برای پیشبرد اهداف خود دارد که به مرور و به اقتضای موقعیت، اجرایی می‌شود.

وی افزود: شرایط سیاسی کشور در انتخابات خرداد باعث شد تا برنامه‌های فرهنگی از قبل پیش‌بینی شده، در راستای برگزاری محافل و مسابقات دوستانه ورزشی محقق نشود و با پیشنهاد مدیران ارشد استان این برنامه‌ها برای ماه مبارک رمضان و فصل تابستان در نظر گرفته شده تا بتوانیم خروجی بهتری از این اقدامات بگیریم.

گل‌محمدی در خصوص برنامه‌های این هم‌اندیشی تصریح کرد: انعکاس و پیگیری مسائل دو تیم پاس و الوند برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ایجاد انسجام و وحدت ‌رویه، پرداختن بیش از پیش به رشته‌های پرطرفدار، شناسایی و معرفی هیئت‌های جدیدالتأسیس ورزشی در سطح استان و اخذ پیشنهادات اعضای انجمن از مهم‌ترین برنامه‌های این هم‌اندیشی یک‌ روزه است.

وی با اشاره به اینکه انجمن ورزشی‌نویسان علاوه بر انجام کار حرفه‌ای خبر بر روی مسائل فرهنگی نیز متمرکز است، گفت: در مدت پنج ماه از فعالیت این انجمن دو مسابقه دوستانه و خیریه به نفع اقشار بی‌بضاعت به میزبانی شهرستان‌های ملایر و فامنین انجام شده است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان گفت: در همین راستا در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان برنامه جشن گلریزان و برگزاری مسابقات خیریه در سراسر استان برگزار می‌شود تا خبرنگاران ورزشی، بانیان امور خیریه و کار فرهنگی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران، انجام بازی خیرخواهانه و برگزاری گلریزان ورزشی به نفع اقشار نیازمند را یکی از بهانه‌های تشکیل این تیم دانست.

گل‌محمدی اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک با دعوت از تیم کوتوله‌های ایران و انجام بازی دوستانه فوتسال در راستای حمایت از کودکان سرطانی همدان، جشن بزرگ گلریزان 10 هزار نفری را در همدان طراحی و پیش‌بینی کردیم.

وی گفت: امیدواریم با کمک مردم فهیم همدان رقم قابل توجهی برای کمک به این کودکان جمع‌آوری شود.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان ابراز داشت: در نخستین گام با همکاری مجید علایی، مدیر تولیدی پوشاک ورزشی جام جم تهران البسه مورد نیاز این تیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به عنوان نخستین حامی مالی از تیم فوتسال خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان، در اختیار این تیم قرار گرفت.

به گفته وی در دومین اقدام حمایتی از انجمن شهرام شیروانی مدیر عامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر به عنوان حامی مالی بخشی از هزینه‌های جاری و البسه تیم فوتسال خبرنگاران را تقبل کرده است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان افزود: هیئت‌های روستایی و عشایری و کشتی با در اختیار گذاشتن مینی‌بوس و همچنین دهکده تفریحی ورزشی گنجنامه حمایت‌های خوبی از تیم فوتسال خبرنگاران کرده است.

وی به اشاره به اینکه در برنامه‌های بلندمدت در نظر داریم یادواره شهدای ورزشکار همدان را به صورت استانی برگزار کنیم خاطرنشان کرد: استان همدان بیش از 8 هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که تعداد زیادی از این شهدا، ورزشکار نیز بوده‌اند.

گل‌محمدی اضافه کرد: بنا داریم تا در سال 92 یادواره شهدای ورزشکار دارالمؤمنین همدان را در خور نام و عظمت شهدای گرانقدر برگزار کنیم که در جلسات با مسئولین ارشد استان زمان و مکان این یادواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/89020/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول