اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی امور استان‎های وزارت ورزش و جوانان:

افتخارات ورزشی ایران در 4 سال اخیر بی‌سابقه بوده است

مدیرکل هماهنگی امور استان‎ها وزارت ورزش و جوانان افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران کشور را در چهار سال اخیر بی‎سابقه دانست.

افتخارات ورزشی ایران در 4 سال اخیر بی‌سابقه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، صاحب حجتی عملکرد وزارتخانه ورزش و جوانان را در دولت دهم بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: صعود رتبه ایران در رنکینگ‎های جهانی از نشانه‎های عملکرد موفق این وزارتخانه است.

وی در ارتباط با اولویت‎های وزارتخانه در سال‏های اخیر گفت: پس از طراحی و تدوین چشم انداز چهار ساله امور ورزشی و فرهنگی جوانان در ابتدای دولت دهم، راهبردهای اجرایی و عملیاتی مورد استفاده توسط کارشناسان هر حوزه، معین شد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‎های وزارت ورزش و جوانان افزود: پس از این مرحله، با برنامه‎ریزی دقیق و مدون نقشه راه ورزش کشور طراحی و این مهم با برگزاری جلسات مستمر به ریاست رئیس جمهور پیگیری و بررسی شد.

حجتی خاطرنشان کرد: توجه به سلامت همه قشرهای جامعه و توجه به ورزش همگانی که بارها و بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، همواره در اولویت‏‎های برنامه‎های وزارتخانه در چهار سال اخیر بوده است.

وی گفت: پیروزی‏های اخیر کسب شده در والیبال و فوتبال و صعود به جام جهانی فوتبال، شادی و نشاط وصف نشدنی را برای مردم عزیزمان به ارمغان آورد که سبب سربلندی کشور و همچنین زدودن خستگی مسئولان این وزارتخانه در پایان دولت دهم شد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول