اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان خبر داد

پیشنهاد افتتاح ورزشگاه نقش جهان برای دیدار با تیم ملی عمان

مدیرعامل شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان گفت: پیشنهاد می‌کنیم که ورزشگاه نقش جهان با دیدار تیم ملی عمان و یا یک تیم اروپایی افتتاح و راه‌اندازی شود.

پیشنهاد افتتاح ورزشگاه نقش جهان برای دیدار با تیم ملی عمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  سید احمد رضا‌‌زاده شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران و تیم ورزشی آمادگی پایه ورزشی کشور عمان در ایران - اصفهان اظهار کرد: شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان یک شرکت تولیدی، تجاری، صادرات فلزی و مصنوعات غیر‌نفتی است که این شرکت در این شرایط تحریم‌‌ها با 19 کشور ارتباط تجاری برقرار کرده است.

وی افزود: کشور سلطنتی عمان از جمله کشور‌های مرتبط با شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان است، که این کشور دارای ویژگی‌ها و مصداق‌های مشابهی با کشور ایران است و کشور عمان مردم بسیار مهربان و خونگرمی دارد و از ایران به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه خود یاد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان تصریح کرد: برای تحکیم روابط  بین دو کشور باید اقدامات فرهنگی و وزرشی انجام شود، به صورتی که کشور عمان از بین پنج کشور درخواست میزبانی ایران و استان اصفهان را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: شرکت پیام صنعت نیز همکاری خوبی با سازمان تربیت بدنی داشته و توانسته اردو‌های ورزشی را برگزار کند، هر چند که این روابط آغاز حرکت همکاری بیشتر و تحکیم روابط بین دو کشور ایران و عمان باشد.

رضازاده تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم که ورزشگاه نقش جهان با دیدار  تیم ملی عمان و یا یک تیم اروپایی افتتاح و راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه شرکت پیام صنعت یک شرکت تولید و تجاری است، اما در سال گذشته تیم والیبال شهید رضا‌زاده رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و تیم هندبال ساحلی آن جزو هشت تیم برتر کشوری شد.

انتهای پیام/63012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول