اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت

تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس تلاش برای تسهیل ازدواج جوانان

وزیر ورزش و جوانان از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به پاس تلاش برای تسهیل ازدواج جوانان در جشنواره پیوند آسمانی قدردانی و تجلیل کرد.

تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس تلاش برای تسهیل ازدواج جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، جشنواره پیوند آسمانی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معرفی و تجلیل برترین‌های حوزه ازدواج در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این مراسم با اهدای تندیس جشنواره از زوجین منتخب ملی، مولفین کتب ازدواج، دستگاه‌ها و مسئولان تاثیرگذار در امر ازدواج، استان‌های برتر و رسانه‌های برتر در امر پشتیبانی و ترویج ازدواج جوانان معرفی شده و در بین برترین‌ها از اداره کل ورزش و جوانان استان قم تجلیل به عمل آمد.

در جشنواره پیوند آسمانی، وزیر ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه تلاش اثر گذار در حوزه ازدواج و خانواده در حیطه ادارات کل برتر حوزه ازدواج تجلیل کرد و لوح تقدیر آن به عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اهدا شد.

در لوح تقدیری که به همین منظور از سوی دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اهدا شد آمده است: تلاش صادقانه و مشارکت فعالانه شما در حوزه ازدواج جوانان و کمک به تسهیل، آگاه‌سازی و توانمند‌سازی و تحکیم نهاد مقدس خانواده نمونه‌ای مثال‌زدنی از تعهد دینی و همت بالای شما است.

از این رو به پاس تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه جنابعالی و کسب رتبه دوم در بین استان‌های کشور در راستای تسهیل ازدواج جوانان و توسعه و گسترش سنت حسنه و نبوی اسلامی ایرانی، در چهارمین جشنواره پیوند آسمانی «تجلیل از خیرین، خادمان و فعالان عرصه ازدواج» تقدیر می‌کنیم.

امید است با توجهات و عنایات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با توجه به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچون گذشته در راه خدمت به جوانان میهن اسلامی موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول