اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شازند صورت گرفت

برگزاری همایش نقش ورزش در کاهش‌ آسیب‌‌های اجتماعی در شازند

همایش یک روزه نقش ورزش در کاهش‌ آسیب‌‌های اجتماعی به همت بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شازند در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش نقش ورزش در کاهش‌ آسیب‌‌های اجتماعی در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی ظهر امروز در این همایش یک روزه اظهار داشت: ورزش در حوزه کارکرد اجتماعی عامل همبستگی و انسجام بوده و نقش بسیار ارزنده‌ای در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

محمد الله‌دادی افزود: پویایی و نشاط جسمی و روحی و روانی از نیازهای اساسی جامعه جوان کشور است و امروز یکی از راه‌‌های افزایش پویایی و نشاط توجه به ورزش است و جوانانی که از روحیه و نشاط برخوردار باشند، هرگز به سمت اعتیاد نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: بدون شک تشویق نسل جوان جامعه به ورزش تاثیر چشمگیری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه سن ابتلا به اعتیاد در کشور همچنان سیر نزولی دارد، بیان داشت: در حال حاضر سن اعتیاد در کشور به 13 سال رسیده که لازم است سطح آگاهی جوانان و به ویژه خانواده‌ها را در زمینه اثرات خانمانسوز اعتیاد افزایش داد.

علی ترابی مسئول آموزش دانشگاه علمی و کاربردی نیز گفت: مقابله با معضل اعتیاد به تنهایی امکان‌پذیر نیست و همه باید در این زمینه بسیج شوند.

انتهای پیام/87011/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول