اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی سیرجان

مسابقات ورزش‌های رزمی کرمان پایان یافت

پنجمین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی استان کرمان با قهرمانی تیم سیرجان پایان یافت.

مسابقات ورزش‌های رزمی کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پنجمین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی استان کرمان در سالن امام علی (ع)سیرجان بعد از ظهر امروز پایان یافت.

مهدی صالح‌زاده مسئول برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات در سبک کیک‌بوکسینگ و با حضور 260 نفر از شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، شهربابک و جیرفت و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

صالح‌زاده گفت: در بخش تیمی، تیم سیرجان با 70 امتیاز به مقام نخست رسید و قهرمان شد و تیم‌های رفسنجان با 50 امتیاز و شهربابک با 30 امتیاز در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی اذعان داشت: در وزن‌های انفرادی نونهالان محمدجواد ابراهیمی، محمدحسام اسلام‌کیش، امیرحسین مختاری، نیما زیدآبادی و محمدرضا کاظمی از سیرجان و سمیع‌الله تاجیک از رفسنجان و رامین نوروزی از شهربابک مقام اول را کسب کردند.

صالح‌زاده بیان داشت: در رده نوجوانان هم احد آباده از بردسیر، محمد نورزهی از کرمان، امیرحسین غفاری از شهربابک و محمدحسین نیک‌فرجام از رفسنجان در اوزان مختلف اول شدند.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان و در وزن‌های متفاوت امین بازمانده، جاد خضری و محمد احمدی از سیرجان و سجاد قاسمی و امیر فاطمی از جیرفت و مجید یوسفی، مهدی رحیمی و شمشاد غفوری از رفسنجان و فرزاد بهدر و علی نوروزی از شهربابک و حسین صادقی از بردسیر به قهرمانی رسیدند.

صالح‌زاده ابراز داشت: در رده بزرگسالان هم علی حسینی و سید مهدی غفوری از جیرفت و امین جنگجو و نیما جهانشاهی از سیرجان و عمار جهانبخش از رفسنجان در این گروه اول شدند.

انتهای پیام/80015/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول