اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

رسانه‌ها برای ترویج هنجارهای اخلاقی تلاش کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای ترویج هنجارهای اجتماعی اقدام کرده و برنامه‌ریزی کنند.

رسانه‌ها برای ترویج هنجارهای اخلاقی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تحول اجتماعی که در محل استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها قرار گیرد.

وی بر ضرورت تلاش برای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی، تاکید کرد و افزود: باید در راستای آسیب‌شناسی و اجرای برنامه‌های مختلف برای پیشگیری از وقوع این آسیب‌ها اقدام کرد، که رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما بیشتر می‌توانند موثر واقع شوند.

قنبری مهم‌ترین معضل جامعه در حال حاضر را استفاده نامناسب از گیرنده‌های ماهواره‌ای، دانست و گفت: این موضوع امنیت روانی، سلامت اخلاقی و فکری جوانان را دچار مخاطره می‌کند، بنابراین لازم است، آنها را به طرف قانون‌گرایی سوق داد.

وی مسئولان را برای تامل در ارتباط با راه‌کارهای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی دعوت کرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی مختلف مثل ازدواج‌های ناموفق، طلاق، اعتیاد و ... نشان‌دهنده این است، که فعالیت دستگاه‌های متولی کافی نبوده است، بنابراین باید برای کیفی‌سازی اقدامات و برنامه‌‌های خود بیش از پیش تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ارائه آمارهای دقیق در ارتباط با عملکرد را از دستگاه‌های اجرایی، خواستار شد و اظهار داشت: چنانچه آمار دقیق و به‌روز در مورد فعالیت‌ها تهیه شود، به راحتی می‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرده و خروجی برنامه‌ها را ارزیابی کرد.

وی خروجی برنامه‌های نهادهای فرهنگی را رفع مشکلات جوانان و افزایش میزان امید به زندگی در بین این قشر از جامعه، دانست و اظهار داشت: تحقق سرنوشت متعالی برای ایران اسلامی در سایه تلاش، ابتکار عمل و امیدواری جوانان امکان‌پذیر است، بنابراین باید در این سمت‌و‌سو گام برداشته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی توجه و پرداختن رسانه‌های جمعی به هنجارهای اجتماعی، اخلاقی و فکری را خواستار شد، اظهار داشت: چنانچه رسانه‌ها با مسئولان همکاری کنند، تا اندازه زیادی از وقوع آسیب‌های اجتماعی پیشگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/61002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول