اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل:

سبک زندگی دینی، آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه‌های فرهنگی و دینی استان اردبیل گفت: گرایش به سبک زندگی دینی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و خانوادگی را به حداقل رسانده و ضعف‌ها را از بین می‌برد.

سبک زندگی دینی، آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سارا حقی صبح امروز در نشست با جمعی از اعضای کانون‌ها و مراکز فرهنگی ـ تربیتی بانوان در اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و سبک زندگی دینی ویژه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته در اردبیل خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی و معلومات بانوان فرهیخته و اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل، کارگاه آموزشی دو روزه با موضوع مهارت‌های زندگی و سبک زندگی دینی ویژه این گروه هدف برگزار می‌شود.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه‌های فرهنگی و دینی استان اردبیل افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور 60 نفر از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام داود کمیجانی استاد حوزه و دانشگاه و مدیر پژوهشکده فرهنگ و معارف دینی به تبیین مباحث مربوطه خواهد پرداخت.

حقی به برنامه‌های این کارگاه آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: این کارگاه آموزشی در تاریخ 16 و 17 تیر ماه 92 در شهرستان سرعین در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول همچنین از برگزاری نشست سالانه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان خبر داد.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه‌های فرهنگی و دینی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای ایجاد زمینه برای توسعه تعامل و هم‌اندیشی اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل و با هدف بررسی طرح‌ها و برنامه‌های ویژه اعضا نشست سالانه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته اردبیل با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از حضور 60 نفر از اعضای جمعیت فرهیختگان استان در این نشست خبر داد و افزود: این نشست 16 تیر 92 با محوریت ارائه گزارش عملکرد یک ساله جمعیت فرهیختگان و نیز تبیین راهکارهای زندگی ایرانی و اسلامی با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول