اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه

کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه از برگزاری همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه

ناصر ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هویزه اظهار کرد: همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر در هویزه برگزار خواهد شد.

وی به اهداف برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه پرداخت و گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد را فرا می‌گیرند.

کار‌شناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه در ادامه به معرفی شرکت‌کنندگان در این همایش پرداخت و افزود: مدیران، معاونان و مربیان پرورشی از جمله افرادی هستند که در همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حضور خواهند یافت.

ساکی مربیان بهداشت، مربیان تربیت بدنی و رابطین بهداشت مدارس را از دیگر افرادی بیان کرد که در همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از تمامی مدیران و مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی نیز دعوت شده تا در این همایش در کنار فرهنگیان هویزه حضور یابند.

کار‌شناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه اظهار امیدواری کرد که برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بتواند برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها موثر واقع شود.

ساکی خاطرنشان کرد: همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی روز دوشنبه 10 تیرماه از ساعت9.30 صبح در سالن اجتماعات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول