اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل:

ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان را تهدید می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان را تهدید می‌کند.

ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدحسن روحی صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به اینکه محصول و بهره این طرح‌ها زمانی محقق می‌شود که ستادهای متعدد در این زمینه به کار گرفته شود، اظهار داشت: به طور مسلم اگر پیش از این در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدام شده بود شرایط جوانان امروز به اینگونه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه جوانان قربانی رفتارهای جامعه هستند، تصریح کرد: امروز مسائل زیادی جوانان را تهدید می‌کند باید به آنها رسیدگی شود.

روحی با تاکید بر اینکه کسانی که در شهر مسئولیت دارند باید در این زمینه تلاش کنند، اظهار داشت: در این زمینه قرآن نیز به افراد مسئولیت داده است که از آن برای پیشرفت جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خطر در کمین جوانان است، بیان داشت: به عنوان مثال افزایش روزافزون طلاق در جامعه از همین موضوع نشأت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب در سال گذشته راهپیمایی زنان محجبه شهر آمل برگزار شد، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم این حرکت را ادامه داده و این فرهنگ را ترویج کنیم.

محمد محمدی با اشاره به اینکه آمل شهر هدف برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: رویکردهای فرهنگی در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه پوشش‌های نامناسب در بخش‌های خصوصی کارگری به مراتب بیشتر است، تصریح کرد: در این زمینه باید برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر صورت گیرد.

محمد رمضانی با اشاره به اینکه تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در بسیج کارگری، اصناف و بسیج کارفرمایان در شهرستان آمل تشکیل می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با احیای ستاد امر به معروف دراین بخش‌ها این امر گسترده‌تر شود.

وی با بیان اینکه در زمینه و لباس دولت تاکنون موفق عمل نکرده است، یادآور شد: ما عملا مد و لباس ایرانی نداریم به همین دلیل بسیاری از پوشش‌های نامناسب از همین جهت پیروی می‌کند.

انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول