اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش روانشناسی با عنوان مراقبت از خود صورت گرفت

تمرین مهارت «نه گفتن» کودکان به آسیب‌های اجتماعی در قزوین

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در همایش روانشناسی با عنوان مراقبت از خود 90 کودک به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی به صورت تخصصی در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه شدند.

تمرین مهارت «نه گفتن» کودکان به آسیب‌های اجتماعی در قزوین

حمید نیرومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این همایش با مشارکت نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهید بلندیان در نگارخانه میرعماد فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه کودکان ضمن تمرین کار گروهی در موقعیت‌های واقعی قرار گرفتند و کارشناسان روانشناسی آموزش‌های لازم را با آنان تمرین کردند.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: مادران این کودکان نیز در این برنامه شرکت داده شدند و کارشناسان نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهید بلندیان در رابطه با موضوع همایش، به آن‌ها مشاوره‌های رایگان ارائه دادند.

نیرومند بیان کرد: بر اساس بررسی‌های جدید انجام گرفته در دنیا، مهارت‌های زندگی و به ویژه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی به افراد باید از سنین کودکی آغاز شود چراکه اثرگذار خواهد بود و ذهن آمادگی پذیرش هرگونه مهارتی را دارد.

این مسئول تصریح کرد: در پایان این کارگاه آموزشی، یک مسابقه نقاشی با شرکت کودکان برگزار شد و آثار به دست آمده از هفته آتی در نگارخانه میرعماد فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) و مرکز بهداشت شهید بلندیان به نمایش گذاشته می‌شود.

کودکان چهار تا 10 ساله فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) و خانه‌های فرهنگ در این کارگاه شرکت داشتند.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول