اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت دوومیدانی کرمان:

خرد جمعی اساس و پایه موفقیت است

سرپرست هیئت دوومیدانی استان کرمان گفت: اگر اساس و پایه هر کاری با خرد جمعی باشد در موفقیت و پیروزی در آن شک نباید کرد.

خرد جمعی اساس و پایه موفقیت است

حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضورش در هیئت دوومیدانی استان کرمان اظهار داشت: این رشته یکی از اصلی‌ترین رشته‌های ورزشی است، دوومیدانی به دلیل اهمیت و ضرورتش در بین رشته‌های ورزشی مادر قرار گرفته است، این ورزش سابقه دیرینه‌ای دارد و باید با برنامه‌ریزی جایگاه کرمان را در کشور ارتقا بخشیم.

وی افزود: پیش از هر کار باید ساختار اداری منظمی را برای این هیئت در استان کرمان تدارک دید، قبل از آن که مسئولیت این ورزش را بر عهده گیریم هر آن چه که جستجو کردم نتوانستم سابقه و تاریخچه‌ای از این ورزش در استان کرمان یافت کنم، این مسئله اهمیت زیادی دارد و ما باید ساختار اداری منظمی داشته باشیم.

امیری ثمره هر کاری را مشارکت و تصمیم‌گیری با اهالی و متخصصان آن حوزه برشمرد و افزود: اگر اساس و پایه هر کاری با خرد جمعی باشد، در موفقیت و پیروزی در آن شک نباید کرد، ما باید به استفاده از نظرات اهالی و کارشناسان و احترام به تمام عقاید و افکار اقدامات خود را برای موفقیت و پیروزی دوومیدانی استان کرمان آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت نقش اخلاق و صداقت در ورزش بیان داشت: ورزشکاری که با بی‌اخلاقی به دنبال قهرمانی و کسب جایگاه باشد، در فرهنگ و آیین ما جایگاهی ندارد، یک ورزشکار باید قبل از قهرمانی به پهلوانی و جایگاه والای اخلاق‌مداری توجه داشته باشد.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان کرمان یکی از راهکارهای موفقیت در ورزش و دوومیدانی را تعامل با سایر دستگاه‌ها دانست و اذعان داشت: باید با ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاه‌ها دیگر برخی خلأ‌ها را پر کرد، وقتی برنامه‌ریزی هدفمند شد، طی مسیر با هر سختی که همراه باشد، شدنی است.

به گزارش فارس، حسن امیری مدیر امور شعبه‌های بانک سپه استان کرمان هم‌اکنون عهده‌داره مسئولیت هیئت دوومیدانی است و پیش از وی منصور شجاعی عهده‌دار این سمت بود.

انتهای پیام/80011/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول