اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهاباد:

راه انداختن اختلافات فرقه‌ای ترفند قدیمی دشمن است

امام جمعه مهاباد گفت: راه انداختن اختلافات فرقه‌ای بین ملت‌های متعدد از جمله ترفندهای کهنه و قدیمی است که دشمن از آن استفاده می‌کند.

راه انداختن اختلافات فرقه‌ای ترفند قدیمی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، ماموستا ملاقادر سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: جنگ‌های فرقه‌ای را دشمن با این هدف بین ملت‌ها راه‌اندازی می‌کند که به وحدت آنها لطمه بزند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف پلید خود از دست زدن به هیچ اقدامی فروگذار نیست، ادامه داد: تحریم‌های ناعادلانه یکی از سبک‌های دشمن برای غلبه بر ملت‌ها از جمله ایران اسلامی است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه ملت ما با تکیه بر قدرت خداوند متعال و با هدایت مقام معظم رهبری مقابل تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند، اضافه کرد: این قبیل تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه معکوس در بردارد.

سهرابی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انسانیت جنگ‌های فرقه‌ای را بین اقوام، ادیان و ملیت‌ها به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: با این اقدام خود در صدد این هستند، که دولت‌های اسلامی و مردمی را ضعیف کنند، ولی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

امام جمعه مهاباد بر لزوم حفظ وحدت و همدلی مسلمانان، تاکید کرد و اظهار داشت: امروز به همدلی و یکرنگی بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم، زیرا دشمن در کمین نشسته است.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول