اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

مواد مخدر عظیم‌ترین هجمه استکبار علیه نسل آینده انقلاب است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر بزرگ‌ترین هجمه استکبار جهانی علیه جوانان پاک این کشور است تا آنها را به این شیوه به انحراف بکشانند.

مواد مخدر عظیم‌ترین هجمه استکبار علیه نسل آینده انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جلسه اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر گرمی اظهار داشت: استکبار جهانی با ناامیدی و غافلگیر شدن در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی این بار در یک حرکت خزنده در صدد مشغول کردن جوانانمان به تفریحات ناسالم نظیر مصرف مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و دیگر مواد افیونی هستند تا از این طریق هویت جوانان ما را دچار خدشه کنند.

وی برنامه‌ریزی علمی و کاربردی توسط نهادهای فرهنگی،‌ تربیتی، امنیتی و انتظامی را در مبارزه بی‌امان با مواد مخدر در جامعه ضروری اعلام کرد.

علایی خاطر نشان کرد: خطرات جبران‌ناپذیر مواد مخدر جامعه را به شدت تهدید می‌کند و ما انتظار داریم مبارزه جدی و بی‌امان با اعتیاد در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نقش خانواده‌ها در مبارزه با مواد مخدر و برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی مرتبط با موضوع تصریح کرد:‌ یکی از بهترین راه‌های مقابله توجه به عناصر و عوامل پیشگیرانه اولیه است که این از خودآگاهی و بصیرت خانواده‌ها ناشی می‌شود.

وی اعتیاد را ام‌الفساد و ام‌الجرایم توصیف کرد و ادامه داد: ریشه بسیاری از جرایم در جامعه اعتیاد است.

فرماندار گرمی از تمام شبکه‌ها و فضاهای تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای خواست تا در تنویر افکار عمومی در این زمینه با جدیت وارد شده و اجازه ندهند اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز جوانان این کشور را مورد تهدید قرار دهد.

 

کشف 6.5 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین‌شهر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما با تلاش نیروی انتظامی مشگین‌شهر بیش از 6.5 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان مشگین کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی مشگین‌شهر این میزان مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش است.

رضا اصلانی افزود: در این رابطه دو قاچاقچی و شش نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی از عموم شهروندان خواست تا در مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم اطلاعات و آگاهی خود را از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با پلیس 110 در میان بگذارند.

اما در راستای اشتغالزایی بهبود یافتگان در شهرستان نمین کارگاه آجرپزی با اشتغالزایی 30 نفر از معتادانی که موفق به ترک اعتیاد خود شدند، راه‌اندازی شد تا افراد دیگری نیز با ترک اعتیاد خود بتوانند در این کارگاه مشغول کار شوند.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول