اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

رهبر معظم انقلاب استکبار و دنیای کفر را زمین‌گیر کرده است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب فردی است که همانند جدش حضرت علی (ع) استکبار و دنیای کفر را زمین‌گیر کرده است .

رهبر معظم انقلاب استکبار و دنیای کفر را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالروز ولادت امام زمان (عج)  اظهار کرد: در قرآن کریم آیات زیادی به وجود مبارک امام زمان (عج) اشاره دارد که از آن جمله آیه‌ای است بدین مضمون که ما در زبور و تورات نوشتیم زمین را بندگان شایسته‌ام به ارث می‌برند.

وی افزود:  همچنین روایات فراوانی داریم که به شجره‌نامه ایشان اشاره دارد و  منجی آخرالزمان را  فرزند پیامبر اسلام (ص)، حضرت علی (ع) و فاطمه (س) معرفی می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: اهل تسنن نیز منکر وجود امام زمان و قیام ایشان نیستند اما در زمان متولد شدن ایشان با شیعیان اختلاف دارند و برخی معتقدند ایشان هنوز متولد نشده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: از شما مردم خداجوی که 34 سال انقلاب را در آغوش خود حفظ کرده و دشمن را ناامید کرده‌اید تشکر می‌کنم.

میردامادی با بیان اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد دین خود را به اسلام ادا کردند، گفت: ملت ایران علاوه بر خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب، کمک کردند تا این انتخابات با سلامت کامل و بدون مشکلی برگزار شود.

* انتخابات 24 خرداد دموکراتیک و آزاد بود

وی تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد در ایران دموکراتیک و آزاد و در کمال آرامش برگزار شد و حماسه مدنظر رهبر معظم انقلاب رقم خورد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که پس از انتخابات باید رقابت‌ها به رفاقت‌ تبدیل شود، تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور نیازمند وحدت هستیم و آقای روحانی پس از نتیجه انتخابات آمادگی خود را برای استفاده از تمامی رقبا اعلام کرد که بسیار مهم است.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری تاکید کرد: امروز سالروز شهادت شهید چمران است که مردی بزرگ و مجاهد و استادی کم نظیر بود و این روز به همین دلیل روز بسیج اساتید نامیده شده است.

*‌ اساتید دانشگاه زمینه تحول دانشگاه‌ها را فراهم کنند

میردامادی اضافه کرد: امیدوارم اساتید مؤمن و ولایت‌پذیر دانشگاه‌ها با الگو قرار دادن این مرد بزرگ زمینه‌ساز تحول در دانشگاه‌ها شوند و از نفوذ دشمن در این محیط‌ها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین یکم تیر سالروز فرمان امام در تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 است که یکی از برکات انقلاب اسلامی است و وظیفه انجام کارهای تبلیغی و نظارت بر هیئت‌های مذهبی برای جلوگیری از انحراف را برعهده دارد.

*‌ کرسی قضاوتی که بر مبنای عملکرد انبیاء نباشد، جایگاه اشقیاست

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه  روز شنبه نیز روز فرمان امام (ره) برای تشکیل قوه قضاییه است، اظهار کرد: به فرموده امام علی (ع) کرسی قضاوت جای انبیاء و اولیای الهی است و چنانچه در این جایگاه مانند آنها رفتار نشود این کرسی جای اهل جهنم و اشقیاء خواهد بود.

وی اضافه کرد:  امیدوارم قضات با توکل به خدا به دنبال یاری مظلوم و سرکوبی ظالم باشند و این قوه در راه تحقق عدالت و یاری مظلومان موفق باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز سه تیر که مصادف با سالروز ولادت امام زمان (عج) است، تصریح کرد: در اینجا باید یادی از سربازان گمنام امام زمان (عج) کنیم که در بحران و خطر کشور را نجات داده‌اند و در انتخابات برای امنیت زحمات زیادی کشیدند.

وی با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر گفت: از قوه  قضاییه خواستاریم که به داد این مملکت برسند و امیدواریم شاهد روزی باشیم که مصرف‌کننده و فروشنده مواد مخدری در این کشور نباشد.

میردامادی تاکید کرد: رحم به فروشندگان مواد مخدر مانند رحم به گرگ تیز دندان است که زندگی‌هایی را متلاشی و جوانانی را از تحصیل و پیشرفت و موارد دیگر باز می‌دارد.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فردی است که همانند جدش حضرت علی (ع) استکبار و دنیای کفر را زمین‌گیر کرده است .

انتهای پیام/63008/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول