اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

80 درصد از شرکت‌های مسافربری زنجان با مرکز همنام شده‌اند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به همنام شدن 83 درصد از شرکت‌ها موسسات حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان با مرکز اشاره کرد و گفت: این همنامی به بهبود سرویس‌دهی این شرکت‌ها کمک می‌کند.

80 درصد از شرکت‌های مسافربری زنجان با مرکز همنام شده‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح همنام شدن شرکت‌ها و موسسات حمل نقل مسافربری جاده‌ای استان با مرکز کشور اظهار داشت: این طرح برای افزایش سطح خدمات توسط شرکت‌های مسافربری انجام می‌شود.

وی جلوگیری از سرگردانی مسافران، یکسان‌سازی ارائه خدمات به مسافران در مبدأ و مقصد، دادن امکان انتخاب درست شرکت‌های مسافربری به مسافران، هدایت مسافران برای بهره‌مندی منظم از سرویس‌های شرکت‌های همنام را از دیگر اهداف همنام کردن شرکت‌های حمل و نقل اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به همنام شدن 83 درصد از شرکت‌های حمل و نقل مسافر جاده‌ای با شرکت‌های مرکز اشاره و تصریح کرد: این همنامی ابتدا از شرکت‌ها و موسساتی آغاز شد که به مقصد تهران سرویس‌دهی می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از همنام شدن شرکت‌های مسافربر جاده‌ای نام شرکت‌ مزبور بر روی بدنه اتوبوس‌ها نوشته می‌شود.

رحمتی تاکید کرد: همنام شدن شرکت‌ها انتظار مسافران را برای ارائه سرویس‌های یکسان به هنگام رفت و برگشت فراهم می‌کند.

*ادغام قابلیت‌ها را افزایش می‌دهد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ادغام شرکت‌های کوچک را برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان از ضرورت‌ها دانست و اضافه کرد: ادغام این شرکت‌ها به افزایش قدرت مالی و قابلیت خدمات‌رسانی آنها منجر می‌شود.

وی تعداد شرکت‌های مسافربری فعال در سطح استان زنجان را 29 شرکت اعلام کرد و گفت: این شرکت‌ها در قالب 60 شعبه و دو موسسه حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول