اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

معلمان در حوزه فناوری از شاگردان سبقت بگیرند

معاون استاندار کرمان کفت: امروز شاهد هستیم که دانش فناوری شاگردان از معلمان پیشی گرفته است و معلمان باید سبقت بگیرند.

معلمان در حوزه فناوری از شاگردان سبقت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید تلاش‌های همه‌ جانبه‌ای در تمام زمینه‌ها داشته باشیم.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: به لطف امام زمان (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حماسه سیاسی به نحو مطلوبی در کشور رقم خورد و باید به دنبال خلق حماسه اقتصادی باشیم که تمام اقشار جامعه برای تحقق این حماسه نیاز به کسب دانش دارند.

وی افزود: امروز که جهان به سمت توسعه فناوری پیش می‌رود، باید دانش‌آموزان ایران با جدیدترین تکنولوژی‌های روز آشنا شوند تا به صورت آفندی پیش برویم و اگر منتظر بمانیم تا بعد از مدت زمانی از فناوری‌های سایر کشور بهره‌ ببریم، مورد پدافند آنها قرار می‌گیریم.

مهرشاد با اشاره به پیروزی‌های دوران دفاع‌مقدس در کشور و نابودی دشمنان توسط جوانان آن دوره اذعان داشت: امروز در این فضای جنگ معلمان باید راه را برای عبور دانش‌آموزان در این میادین باز کنند. تمام افق‌های ترسیم شده کشور باید با همت جوانان ساخته شود و اگر امروز شاهدیم که دانش فناوری شاگردان از معلمان پیشی گرفته است از انگیزه جوانان نشان دارد که باید معلمان از این عرصه عقب نمانند.

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه باید حرمت علم و دانش حفظ شود، ابراز داشت: با اختصاص امکانات برای رفع نیازهای استان و رفع کاستی‌ها توسط آموزش و پرورش و مسئولان استانی باید زمینه را برای تولیدات علم و فناوری فراهم کنیم.

انتهای پیام/80028/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول