اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر:

نخستین جشنواره رسانه و علم و فناوری برگزار می‌شود

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره رسانه و علم و فناوری در سه بخش رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره رسانه و علم و فناوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رحیم قاسمیه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای بند 11 راهبردهای کلان نقشه جامع علمی کشور و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تثبیت گفتمان علم و فناوری در جامعه، نخستین جشنواره رسانه و علم و فناوری به منظور جهت‌دهی رسانه‌ها در مسیر مسائل و اولویت‌های نظام علم و فناوری کشور، گسترش کمی و ارتقای کیفی سطح محتوای مطالب علم و فناوری رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

قاسمیه با اشاره به رویکرد این جشنواره در تبیین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور، گفت: نشریات و خبرگزاری‌ها با ارسال گزارش، خبر، یادداشت، سرمقاله و عکس و رسانه‌های دیداری با ارسال تله فیلم، مستند، میزگرد و گزارش و رسانه‌های شنیداری نیز با ارسال مستند گزارشی و گفت‌وگو محور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر، مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را تا 15 تیرماه 1392 ذکر کرد و ادامه داد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی فروردین‌ماه 1390 به بعد تولید شده باشد.

 قاسمیه ضمن دعوت از رسانه‌های دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب استان بوشهر برای شرکت در این جشنواره خاطرنشان کرد: فراخوان و شرایط شرکت در جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی mf.isti.ir منتشر شده و علاقمندان می‎توانند با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام در جشنواره نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول