اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

معلمان باید به فناوری‌های جدید آموزش مجهز شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: همه معلمان و کارشناسان و فرهنگیان باید به علوم و فناوری‌های جدید برای آموزش بهتر مجهز شوند.

معلمان باید به فناوری‌های جدید آموزش مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی پناه صبح امروز در جلسه سازماندهی مدارس دوره ابتدایی و در جمع تعدادی از فرهنگیان، هوشمندسازی مدارس را از اولویت‌های کاری خواند و اظهار داشت: بیشترمدارس از امکانات هوشمند و تجهیزات جدید برخوردار هستند پس همه معلمان باید به علوم و فناوری‌های جدید از طریق مطالعه و تحقیق مجهز شوند.

وی با اشاره به طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: تلاش‌ها و اقدامات بنیادی دربحث زیرساخت‌های نظام تعلیم و تربیت آغاز شده که نشانه‌های بسیار خوبی از آن مشاهده می‌شود و باعث تحول و تغییرات اساسی گردیده، از این رو انتظار می‌رود با اجرای کامل طرح‌ها و برنامه‌ها نقص‌ها و مشکلات برطرف شود و به جایگاه علمی و اخلاقی بالایی برسیم.

حسینی پناه نیروی انسانی را از ارکان تعلیم و تربیت دانست و افزود: به منظور آمادگی معلمان و ارتقاء دانش و آموخته‌های آنان و به دلیل تغییر کتب دوره ابتدایی، کلاس‌های آموزشی و ضمن خدمت متعددی در منطقه تشکیل شده و آموزگاران هر پایه مهارت و آگاهی‌های کافی را کسب کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون فضاهای آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: الحمدالله بیشتر مدارس منطقه از لحاظ فنی و تجهیزاتی در وضعیت مناسبی قرار دارند اما همه تلاش وجدیت خود را به کار می‌گیریم تا همه مدارس به جایگاهی شایسته مردم ولایتمدار منطقه تبدیل شوند.

وی بر مدیریت مشارکتی در امور آموزشی و پرورشی تأکید و خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و تعالی و فتح قله‌های علم و رسیدن به جایگاه اول علمی در منطقه باید با همه توان بکوشیم و هیچ فرصتی را ازدست ندهیم که دراین راه نیازمند انتقادات و راهکارهای سازنده همه فرهنگیان و نخبگان و صاحب نظران هستیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: مردم با حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی، همه معادلات و برنامه‌ریزی‌های مخالفان و بدخواهان نظام را به هم ریختند و ضمن پشتیبانی از آرمان‌های نظام اسلامی موجب ثبات و تحکیم بنیان‌های انقلاب و بیمه کشور شدند.

انتهای پیام/66003/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول