اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

برگزیدگان استانی جشنواره فناوری اطلاعات تجلیل شدند

برگزیدگان استانی ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان تجلیل شدند.

برگزیدگان استانی جشنواره فناوری اطلاعات تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، برگزیدگان استانی ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان تجلیل شدند.

محمدرضا سلطانی‌زاده در این مراسم با بیان این‌که امروزه موج الکترونیکی علاوه بر اقتصاد و تجارت، آموزش و پرورش را تحت‌الشعاع قرار داده است، گفت: هوشمندسازی مدارس در راستای همگام‌سازی با تکنولوژی جهانی در حال انجام است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان کرمانی در بخش تولید محتوای الکترونیکی و نرم‌افزار جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات سهم بسزایی در یاری رساندن فرآیندهای مراقبت و نظارت ارتباطی داشتند.

وی افزود: ششمین دوره این مسابقات با مشکلات اقتصادی کشور همزمان شد اما علاقه‌مندان با حداقل امکانات در مراحل و بخش‌های مختلف آن حضور چشمگیری داشتند.

سلطانی‌زاده تصریح کرد: در دوره ابتدایی پایه ششم درسی به نام کار و فناوری با بیش از 50 درصد بحث تخصصی ارائه شده است و در سال گذشته 4 هزار دانش‌آموز در این پایه با حداقل‌های فناوری و کامپیوتر آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق محروم تنها از یک کامپیوتر برای آموزش استفاده می‌شود، گفت: شاید برای مدارس برخوردار که دارای کارگاه کامپیوتر هستند، این مسئله ملموس نباشد، اما امروزه در دورافتاده‌ترین مناطق نیز فناوری جا افتاده است.

انتهای پیام/80028/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول