اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

گسترش فناوری اطلاعات در دستور کار آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از مباحث مهمی است که بعد از سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفته است.

گسترش فناوری اطلاعات در دستور کار آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از مباحث مهمی است که بعد از سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: تصویب سند برنامه درسی این مطلب را اثبات کرد که چرا بر هوشمندسازی مدارس اصرار داریم و از آن پس برای اجرای زیرساخت‌های برنامه هوشمند ملی با تمام وجود محدودیت‌های منابع را رفع کردیم.

وی افزود: علاقه‌مندی و انگیزه وافر در فرهنگیان و دانش‌آموزان نشان‌دهنده تضمین آینده نظام برای نسل‌های بعد است که دانش‌آموزان امروز فردای کشور را برای رشد و تعالی عرصه‌های مختلف رقم می‌زنند.

شیخ‌بهایی با بیان این‌که کرمان از پهناورترین استان‌های کشور است، ابراز داشت: پراکندگی دانش‌آموزان، مدارس را در تعامل با کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌های مختلف عقب نبرده است.

به گزارش فارس در این مراسم عباس عزت‌آبادی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان سیرجان اظهار داشت: سند تحول بنیادین همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و تمام نگاه‌ها به آموزش و پرورش معطوف شده است به خاطر نقشی که در شخصیت‌سازی افراد جامعه بر عهده دارد.

وی افزود: هدف تعلیم و تربیت در یک کلمه یادگیری است و اگر به دنبال تغییر و تحول باشیم، باید محتوا، فضای یادگیری و روش‌های تدریس را به سمتی نوین پیش ببریم.

عزت‌آبادی اذعان داشت: کرمان حرکت‌های اصلاحی و گام‌های بلندی برای تحول در یادگیری و روش‌های محتوایی انجام داده که حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در مسابقات مختلف دلیلی بر این ادعا است.

انتهای پیام/80028/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول