اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان:

بهترین نوع دموکراسی جهان در ایران رقم خورد / همدان رتبه نخست فناوری اطلاعات در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دموکراسی که در 24 خرداد ماه در کشور ما رخ داد، بهترین نوع دموکراسی است که در تعیین سرنوشت ملت دخیل است.

بهترین نوع دموکراسی جهان در ایران رقم خورد / همدان رتبه نخست فناوری اطلاعات در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به ملت بزرگ به ویژه همدانی‌ها که در خلق حماسه سیاسی نقش مهمی داشتند، افزود: امسال مردم با لبیک به مقام عظمای رهبری حماسه‌ای را خلق کردند که عنوان سال حماسه سیاسی را تحقق بخشید.

وی با اشاره به بسترسازی دشمنان مبنی بر کمرنگ کردن انتخابات جمهوری اسلامی، یادآور شد: با وجود توطئه‌ها، ترفندها و تدابیری که دشمنان با تبلیغات، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات ایجاد کردند اما مردم با صلابت و استواری مشارکت 72 درصدی را رقم زدند که این در جهان آمار مطلوبی است.

رئیس ستاد انتخابات همدان با اشاره به اینکه برخی می‌گفتند آرا از قبل مشخص شده است، افزود: آن فرایندی که دشمنان به نام دموکراسی از آن دم می‌زنند، شباهتی به دموکراسی نداشت اما دموکراسی که در 24 خرداد ماه در کشور ما رخ داد بهترین نوع دموکراسی است که در تعیین سرنوشت ملت دخیل است.

وی اضافه کرد: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در این دور تلاش خود را مبنی بر قانون گذاشتند، و با مبنا قرار دادن امانت‌داری و ولایت‌مداری کار خود را بدون نقص دنبال کردند که امروز مردم باید قضاوت کنند.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه امنیت انتخابات به خوبی برقرار شد، تصریح کرد: در استان همدان در ایام انتخابات شاهد بی‌نظمی و ناامنی نبودیم و با تدابیر مطلوب شورای تأمین به ریاست استاندار، از ابتدا روندی را طی کردیم که کوچکترین مشکلی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در امر انتخابات نباید از رسانه‌ها غافل شد، بیان داشت: رسانه‌ها از ابتدایی‌ترین ساعات انتخابات با کمیته‌های برگزارکننده همراه بودند و نمی‌توان تأثیر آنها در خلق حماسه سیاسی را انکار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ضمن تشکر از مجموعه کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: امروز شاهد آنیم که برگزاری انتخابات با کمترین نقصی به واسطه تعامل همه دستگاه‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه همدان رتبه نخست فناوری اطلاعات را در انتخابات کسب کرد، افزود: در ایام انتخابات استان همدان به لحاظ ارتباط شعب با وزارت کشور، پوشش 100 درصدی داشت که به همین علت توانست رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

قاسمی‌فرزاد در پایان ابراز امیدواری که بتواند مطالبات مردم را پاسخگو باشد، اظهار کرد: در جشنی که پس از پیروزی حسن روحانی در همدان شکل گرفت، هیچ گونه گزارشی از خرابکاری نبود و تنها هواداران خوشحالی خود را ابراز کردند.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول