اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فراخوان رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در نخستین جشنواره رسانه و علم، فناوری

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های این استان برای حضور در نخستین جشنواره رسانه و علم، فناوری دعوت به‌عمل آورد.

فراخوان رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در نخستین جشنواره رسانه و علم، فناوری

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و علم، فناوری به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در رسانه ملی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خبر داد.

مرادی گفت: این جشنواره در تاریخ 31 تیرماه امسال برگزار می‌شود که از رسانه‌های این استان برای شرکت در این جشنوار دعوت به عمل می‌آید.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بنر و لینک جشنواره بر روی سایت بنیاد نخبگان به آدرس www.kb.bmn.ir قرار داده شده است که ثبت‌نام باید از طریق این لینک صورت گیرد.

مرادی به فرصت تحویل آثار اشاره کرد و گفت: فرصت تحویل آثار، 15 تیر‌ماه امسال خواهد بود و آدرس اینترنتی جشنواره یاد شده http://mf.isti.ir است.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره در حوزه رسانه‌های مکتوب شامل خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، عکس در رسانه‌های دیداری شامل تله فیلم، مستند، میزگرد و گفت‌وگو، گزارش و در رسانه‌های شنیداری شامل مستند گزارشی، گفت‌وگو محور است.

وی اهداف برگزاری این جشنواره را در راستای گسترش کمی و ارتقاء کیفی سطح محتوای مطالب علمی و فناوری رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و مجازی و افزایش انگیزه فعالان این حوزه در ترویج موضوعات علم و فناوری با رویکرد تبیین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور بیان کرد و افزود: برای اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام لازم است به سایت یاد شده مراجعه شود.

انتهای پیام/82009/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول