اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد

وجود 226 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های ثابت کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: بیش از 226 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی وجود دارد.

وجود 226 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های ثابت کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

فریدون سیدمصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کانون پرورش فکری سهم قابل توجهی در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارد، و در قالب مراکز مختلف ثابت و سیار برنامه‌های فرهنگی متعددی را به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در کودکان و ترغیب آنان به مطالعه از کودکی اشاره کرد، گفت: توجه به این مسئله همواره مورد توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار گرفته است.

سیدمصطفوی تعداد اعضای کتابخانه‌های ثابت کانون در استان را 29 هزار و 753 نفر عنوان کرد، افزود: 15 هزار و 612 نفر از این تعداد را دختران و 14 هزار و 141 نفر را پسران تشکیل می‌دهند که به این ترتیب تعداد اعضای دختر مراکز کتابخانه‌ای ثابت کانون بیش از تعداد اعضای پسر آن است.

وی به افزایش قابل توجه تعداد اعضای این کتابخانه‌ها در سال جاری اشاره کرد، گفت: سال گذشته تعداد اعضای کتابخانه‌های ثابت کانون‌های استان، 26 هزار نفر بود که این رقم در سال جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

سیدمصطفوی از ارتقای کمی و کیفی منابع کتابخانه‌ای کانون در سال جاری خبر داد، افزود: سال گذشته تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های ثابت استان، 217 هزار جلد بود که در سال جاری این میزان به 226 هزار و 739 جلد رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی استقبال کودکان و نوجوانان استان از برنامه‌های کانون را در سال‌های اخیر چشمگیر دانست، گفت: خانواده‌ها باید برای ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خود در فصل تابستان برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول