اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان سمیرم خبر داد

فعالیت 913 کودک و نوجوان سمیرمی در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

مسئول کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان شمار دو سمیرم گفت: در راستای توسعه و ترویج کتاب‌خوانی و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوان سمیرمی، این مرکز با 913 عضو فعالیت می‌کند.

فعالیت 913 کودک و نوجوان سمیرمی در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

فرشته رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: فعالیت‌های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های هنری، فرهنگی، علمی، اسلامی و ادبی است.

وی با اشاره به این‌که فعالیت‌های آموزشی به اعضا به صورت غیرمستقیم است، افزود: آموزش متناسب با سن و درک کودک و به زبان ساده و قابل فهم انجام می‌شود و استفاده از روش‌های آموزشی غیرمستقیم بسیار مفیدتر از روش مستقیم است.

مسئول کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان شماره دو سمیرم توسعه و ترویج کتاب‌خوانی و گسترش فعالیت‌های گروهی را از اهداف مهم کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دانست و ادامه داد: پرورش قوه تفکر و خلاقیت، پرورش حس دینی و آموزه‌های دینی و همچنین جذب و نگهداری اعضای کودک و نوجوان از دیگر اهداف فعالیت‌های این کانون‌ها است.

وی تعداد اعضای کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شماره دو سمیرم را 913 نفر اعلام کرد و گفت: گروه هدف کانون گروه‌های سنی شش تا 17 سال است که در روزهای فرد ویژه پسران و روزهای زوج ویژه دختران در طول سال فعالیت می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره دو، هر سال برنامه‌ای جدید را تهیه و تدوین می‌کند و چند هدف از اهداف کانون را سرفصل برنامه‌های یکساله خود قرار می‌دهد و علاوه بر اهدافی که خود کانون در نظر دارد یک مجموعه فعالیت‌هایی از طرف استان به کانون مطرح و اجرا می‌شود.

وی همچنین از کسب مقام‌های بین‌المللی، کشوری و استانی اعضای کانون شماره دو در مسابقات خبر داد و گفت: در سال گذشته کسب مقام کشوری توسط یکی از اعضای این کانون در جشنواره یک تصویر و حدیث رضوی، کسب دیپلم افتخار در مسابقه نقاشی با موضوع «آداب و رسوم شهر من» توسط عارفه آقایی(دیپلم افتخار از کشور اسلونی) و زینب پناهی کسب دیپلم افتخار از کشور چک، کسب مقام برتر استانی در جشنواره نمایش نامه‌خوانی ایثار و سرود انتظار توسط اعضای این کانون از افتخارات کودکان و نوجوانان است.

مسئول کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان شماره دو سمیرم تصریح کرد: امسال نیز جشنواره رضوی در قالب نمایشنامه، قصه‌گویی و کتاب‌سازی ویژه اعضای کانون و همچنین افراد آزاد برگزار می‌شود که مهلت پایان شرکت در این جشنواره تا اواسط مرداد امسال است.

انتهای پیام/2301/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول