اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد

فعالیت مددکاران و روانشناسان بهزیستی در کانون اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مددکاران و روانشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی برای کودکان بدسرپرست فعالیت خود را در کانون اصلاح و تربیت زاهدان آغاز کردند.

فعالیت مددکاران و روانشناسان بهزیستی در کانون اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان

محمدرضا سراوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی امضا تفاهمنامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل زندان‌ها و بهزیستی سیستان و بلوچستان، فعالیت مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی در کانون اصلاح و تربیت زاهدان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی برای کودکان بدسرپرست از هفته گذشته آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کودکان بزهکار زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت زاهدان نگهداری می‌شوند و بر اساس مطالعات انجام شده قریب به اتفاق آنان دارای خانواده‌های آشفته و بدسرپرست (اعتیاد، بیکار، خوشونت و ...) برخوردارند، نیاز مبرم به فعالیت‌های مشاوره‌ای و مددکاری احساس می‌شود.

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: مددکاران سازمان بهزیستی به این کودکان خدمات مددکاری، مشاوره‌ای و بسته‌های حمایتی در حین تحمل حبس، پس از آزادی ارائه می‌دهند.

 

این مسئول متذکر شد: در این راستا مقرر شد مددکاران و روانشناسان بهزیستی با استقرار در بند نسوان به بررسی پرونده ها و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول