اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آب‌بر خبر داد

برگزاری مسابقات رضوی برای کودکان و نوجوانان شهرستان آب‌بر

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آب‌بر گفت: مسابقات رضوی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات رضوی برای کودکان و نوجوانان شهرستان آب‌بر

لیلا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون پرورش فکری آب‌بر اشاره کرد و افزود: بیش از 100 دانش‌آموز برای حضور در کلاس‌های تابستانی کانون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام کودکان و نوجوانان برای شرکت در برنامه‌های کانون پرورش فکری همچنان ادامه دارد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آب‌بر با بیان اینکه کلاس‌های ویژه‌ای برای اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، ادبی، معارف و اجرای مسابقات مختلف جزو فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری است.

وی با تاکید بر اینکه فراخوان‌های هنری ویژه برای برنامه‌های تابستان کانون در نظر گرفته شده است، گفت: این فراخوان مربوط به مسابقات استانی و بین‌المللی نقاشی است.

محمدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مسابقات رضوی برای کودکان و نوجوانان کانون در حال برگزاری است، اظهار کرد: این مسابقات در زمینه‌های زیارت، داستان‌نویسی، نمادها و نشانه‌های رضوی و ... است.

وی ادامه داد: آثار دانش‌آموزان شهرستان‌ها به مرکز استان ارسال می‌شود و پس از ارزیابی به نفرات برتر لوح و جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از برنامه‌های کانون به کودکان دوره ابتدایی اختصاص دارد، تصریح کرد: کلاس‌های مربوط به کودکان شامل قصه‌گویی، کاردستی، کتابخوانی، نمایش فیلم و ... است.

وی اظهار کرد: کلاس‌های نقاشی و سفال‌گری بیشترین استقبال را در بین کودکان و نوجوانان دارد.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌ها و کلاس‌های کانون در مدارس برای دانش‌آموزان دختر و پسر آب‌بری تشریح می‌شود، گفت: این برنامه‌ها برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان از کلاس‌های کانون در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: حضور مربیان کانون در مدارس و معرفی برنامه‌های کانون تاثیر بسزایی در ایجاد علاقه دانش‌آموزان دارد.

این مسئول در پایان گفت: همچنین از کودکان و نوجوانان کتابخوان و دانش‌آموزانی که کتاب بیشتری از کتابخانه کانون به امانت می‌برند، تقدیر می‌‌شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول