اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه 13 آبان همزمان با تابستان 92 برپا می‌کند

ایستگاه پرورش خلاقیت کودک و نوجوان در جنوب تهران

ایستگاه پرورش خلاقیت کودک و نوجوان با موضوعات قصه، نقاشی، سفال و بازی نشاط در «باشگاه کودک» همزمان با تابستان 92 در کتابخانه 13 آبان فرهنگسرای ولاء برپا می‌شود.

ایستگاه پرورش خلاقیت کودک و نوجوان در جنوب تهران

جهانگیر رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، در ارتباط با ‌ایستگاه پرورش خلاقیت کودک و نوجوان گفت: این ایستگاه‌ها در شش بخش مختلف شامل قصه‌گویی، کتاب سازی، شعرخوانی، کاغذ وتا (اریگامی)، معرفی شخصیت‌های بزرگ دینی، روخوانی، نمایش فیلم، اجرای نمایش و حلقه مطالعاتی برنامه‌های متنوعی را با مشارکت مستقیم والدین و کودکان از پیش دبستانی تا راهنمایی ارائه می‌دهد.

مدیر کتابخانه 13 آبان بیان کرد: در ‌ایستگاه پرورش خلاقیت، کودکان می‌توانند با موضوعاتی مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی در حضور مربی نقاشی بکشند و در پایان بهترین نقاشی به صورت چاپ بر دیوار نصب می‌شود.

وی ادامه داد: در دیگر بخش‌ها با استفاده از 9 تصویر درهم ریخته از کودکان خواسته می‌شود تا به صورت گروهی به همراه اعضای خانواده فرآیند تولید کتاب، از کاغذسازی تا عرضه کتاب در فروشگاه و کتابخانه را مشاهده کنند.

مدیر کتابخانه 13 آبان افزود: همچنین قصه‌های شهروندی و سنجش هوش کودکان در موضوعات مختلف با استفاده از بازی و بکارگیری تخیل از دیگر قسمت‌های این ویژه برنامه است.

این گزارش حاکی است، علاقمندان می‌توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 به کتابخانه 13 آبان به آدرس شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک چهار مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول