اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان:

کانون پرورش فکری شادگان 8700 جلد کتاب دارد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بیش از 8 هزار و 700 هزار جلد کتاب دارد.

کانون پرورش فکری شادگان 8700 جلد کتاب دارد

صغری آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در امر غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کشور در ایام مختلف سال و به ویژه در فصل تعطیلی مدارس به شمار می‌رود.

وی افزود: این کانون در تابستان سال جاری با برنامه‌ریزی‌های منسجمی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شادگانی خواهد داشت.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، نمایش اخلاق، روخوانی و بحث و معرفی کتاب، نقاشی و سفالگری از جمله فعالیت‌های این کانون در ایام تابستان است.

وی ادامه داد: همچنین نمایش عروسکی و نقد و بررسی فیلم از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری از سوی کانون به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود. 

آلبوغبیش با بیان اینکه این کانون بیش از 8 هزار و 700 هزار جلد کتاب دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 هزار و 549 جلد کتاب از این کانون به امانت گرفته شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان در پایان عنوان کرد: فعالیت‌های دوره تابستان امسال از ابتدای خردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول