اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان:

اعتماد خانواده‌ها یکی از سرمایه‌های اصلی کانون پرورش فکری کودکان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: اعتماد خانواده‌ها به کانون یکی از سرمایه‌های اصلی این اداره‌کل است که استفاده از روش‌های خلاقانه تاثیرگذار؛ این مهم را موجب شده است.

اعتماد خانواده‌ها یکی از سرمایه‌های اصلی کانون پرورش فکری کودکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا شیخی صبح امروز در نخستین گردهمایی استانی مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اظهار کرد: تبادل تجربه، تعامل و همفکری مربیان با همدیگر از اهداف گردهمایی است که در اجرای برنامه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی فعالیت‌های هنری را بازوی تخصصی فعالیت‌های کانون عنوان کرد و گفت: لازم است که این چنین فعالیت‌ها با انرژی بیشتری دنبال شود چرا که این مهم رغبت اعضا برای شرکت در برنامه‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرکل کانون استان کردستان افزود: یکی از سرمایه‌های اصلی کانون کانون اعتماد خانواده‌هاست که استفاده از روش‌های خلاقانه بسیار تاثیرگذار زمینه‌ای برای جذب کودکان و نوجوانان و افزایش اعتماد خانواده‌ها خواهد بود.

شیخی حضور در جشنواره رضوی را متذکر شد و گفت: مربیان کانون باید در جشنواره رضوی شرکت نمایند و با این موضوع توانمندی خود را به منصه ظهور و بروز برسانند.

مدیرکل کانون استان کردستان اضافه کرد: روند اجرایی جشنواره "یک تصویر از یک حدیث رضوی" در مرکز، بحث و بررسی در ارتباط با برنامه‌های اداری و کاری استان و مدیریت تخصصی آفرینش‌های هنری و تئاتر، کارگاه آموزشی فعالیت عکاسی و پویانمایی برای کودکان و نوجوانان در مراکز استان و کارگاه آموزشی نرم‌افزار گرافیکی (فتوشاپ) از جمله برنامه‌های اجرایی نخستین روز گردهمایی مربیان هنری استان است.

بحث و تبادل‌نظر و استفاده از تجربیات همکاران برای شروع کار تصویرگری مجموعه در نظر گرفته شده و کارگاه آموزشی نرم‌افزار گرافیکی (کورل درا) از دیگر برنامه‌های اجرایی گردهمایی استانی مربیان هنری در دومین روز است.

انتهای پیام/79016/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول