اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضمن انتصاب مدیرکل جدید اعلام شد

ارتقای سطح سازمانی کانون پرورش فکری استان البرز

با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، سطح سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به اداره کل ارتقا یافت.

ارتقای سطح سازمانی کانون پرورش فکری استان البرز

به گزارش فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، طی حکمی از سوی سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، صفی‌الی رمضان‌خانی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز منصوب شد.

در این حکم آمده است: بر اساس ساختار سازمانی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری جنابعالی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز منصوب می‌گردید.

در بخش دیگری از این حکم به اهداف ارتقای سطح سازمانی کانون‌های فوق آمده است: هدف از ارتقای سطح سازمانی کانون در استان‌ها از مدیریت به اداره کل، وسیع‌تر شدن دامنه فعالیت‌ها، توسعه مراکز فرهنگی و هنری و تعامل هر چه بیشتر با استانداری و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان است و اصلی‌‌ترین وظیفه شما اهتمام در انجام امور و توجه بیشتر به برنامه‌های مراکز فرهنگی، هنری و جذب کودکان و نوجوانان در این مراکز است که امیدوارم در انجام آن موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/2302/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول