اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری اردبیل

2 نمایشنامه کودک و نوجوان تولید شد

به همت حوزه هنری استان اردبیل دو نمایشنامه ویژه کودک و نوجوان تولید شد و برای استفاده در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

2  نمایشنامه کودک و نوجوان تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر صبح در نشست با جمعی از فعالان هنرهای نمایشی در اردبیل اظهار داشت: دو نمایشنامه «نازلیجا» و «آه دل ننه نرگس و حوا» توسط علی حسن‌زاده برای واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل به نگارش درمی‌آید.

توحید معصومی یادآور شد: طرح این دو نمایشنامه به همراه سه طرح دیگر از قبل به واحد نمایش حوزه هنری ارائه شده بود که پس از مطالعه و بررسی توسط کارشناسان دو طرح «نازلیجا» و«آه دل ننه نرگس و حوا»‌ برای نگارش نهایی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تولید آثار نمایشی برای کودک و نوجوان از محورهای مورد توجه در سال جاری است که تلاش می‌کنیم در این زمینه با دعوت از هنرمندان خلاق آثار ارزشمندی را تولید و به علاقمندان تقدیم کنیم.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان اردبیل بیان داشت: این دو اثر با موضوع کودک و نوجوان پس از تکمیل جهت اجرای عمومی تولید شده و در قالب کتاب نیز به چاپ می‌رسد.

معصومی تصریح کرد: یکی از رویکردهای حوزه هنری توجه جدی به غنا و کیفیت‌بخشی آثار تولیدی است که به نظر می‌رسد در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به شکل صحیح انجام شود تا از ظرفیت پیش آمده هنرمندان استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: در این بین ادبیات کودک و نوجوان از اهمیت و جایگاه ممتازی برخوردار است که انتظار می‌رود برنامه‌ها و رویکردها در مسیر توسعه همه جانبه توانمندی‌های این حوزه اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسن‌زاده نویسنده این دو اثر از فعالان عرصه فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی استان می‌باشد که پیش از این نمایشنامه «قانلی محراب» را با موضوع شهادت حضرت علی (ع) برای حوزه هنری استان اردبیل به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/62005/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول