اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد

ارسال 3961 اثر به جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 3961 اثر به دومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی کودکان و نوجوانان ارسال شد که این میزان اثر نشان‌دهنده علاقه نسل جدید به فعالیت‌های هنری است.

ارسال 3961 اثر به جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی کودکان و نوجوانان

فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به اعلام فراخوان سومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی، اظهار داشت: سال گذشته 3961 اثر به دومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی ارسال شد.

وی به برگزاری جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی ویژه کودکان و نوجوانان در 19 شهریور ماه سال جاری در آذربایجان غربی، اشاره کرد و افزود: جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی از سال 89-90 در آذربایجان غربی کلید خورد، امسال نیز سومین دوره از این جشنواره با عنوان نمادها و نشانه‌های رضوی در استان برگزار می‌شود.

سید مصطفوی اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی، تربیت دینی کودکان و آشنایی نوجوانان با آثار و برکات نشانه‌ها و نمادهای رضوی عنوان کرد.

وی به افزایش استقبال سالانه کودکان و نوجوانان از این جشنواره، اشاره کرد و گفت: در سال 90 تعداد کل آثار رسیده به این جشنواره 2 هزار و 92 اثر بود که این تعداد در سال 91 به 3 هزار و 961 اثر افزایش یافت.

سید مصطفوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز استقبال کودکان و نوجوانان از این جشنواره بیش از سال‌های گذشته شود.

وی خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 92 اثر ارسال شده به این جشنواره در سال 90، 60 اثر به نمایشگاه‌های رضوی راه یافتند که در سال گذشته 120 اثر از 3 هزار و 961 اثر ارسال شده به نمایشگاه‌های رضوی راه یافت که با توجه به این روند، امیدوار هستیم امسال تعداد آثار راه‌یافته به نمایشگاه‌های رضوی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

سید مصطفوی به شرکت هر 32 استان کشور در جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی اشاره کرد و افزود: در این میان بیشترین آثار متعلق به آذربایجان غربی، خراسان‌ رضوی، خوزستان، کردستان، اصفهان، کرمان و قزوین بود.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول