اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری قزوین:

صنعت و اقدامات مولد موجب بالندگی حاکمیت می‌‌‌‌‌‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: صنعت و اقدامات مولد موجب بالندگی و توسعه حاکمیت است و اگر به خوبی مدیریت شود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم تأثیر شگرف دارد.

صنعت و اقدامات مولد موجب بالندگی حاکمیت می‌‌‌‌‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری گفت: حضور پررنگ همکاران قضایی نشان‌ از توجه ویژه دستگاه قضا به مقوله صنعت و اثرگذاری آن در مقیاس حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به خصوص در استان قزوین دارد.

وی افزود: اذعان داریم که صنعت و اقدامات مولد موجب بالندگی و توسعه حاکمیت است و اگر به خوبی مدیریت شود خود به خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم تأثیر شگرف دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: دادگستری استان از صنعت حمایت متعارف را انجام داده است و حضور ما در شرکت‌های صنعتی استان در کنار مدیران صنعت دریافت عمیق‌تری از حوزه مسائل صنعتی است.

انصاری تصریح کرد: در مجموعه دستگاه قضایی حمایت‌های لازم برای فراهم کردن بستر مناسب برای رفع مشکلات حوزه صنعت صورت می‌گیرد.

وی با حمایت از فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد: به لحاظ تأثیرگذاری اقدامات مولد و اشتغال، دستگاه قضایی با ایجاد مبانی امنیت قضایی در ابعاد حمایت از مدیران اقتصادی، بنگاه‌ها و شرکت‌ها تلاش کرده که وقفه و مانعی در اقدامات مولد ایجاد نشود.

انصاری افزود: کسانی که به طور واقعی در صنعت سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ اندیشه، کار و تلاششان مقدس است و مدیران حاکمیتی وظیفه دارند از تمام ظرفیت‌های مجموعه خود برای ارتقای سطح امور آن‌ها بهره گیرند.

انتهای پیام/77002/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول