اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس خبر داد

امضای تفاهمنامه همکاری بین هلدینگ مارکوپولو در زمینه توسعه صنعت گردشگری ارس

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس از امضای تفاهمنامه همکاری بین هلدینگ مارکوپولو و این منطقه در زمینه توسعه صنعت گردشگری ارس خبر داد

امضای تفاهمنامه همکاری بین هلدینگ مارکوپولو در زمینه توسعه صنعت گردشگری ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده در حاشیه برگزاری نشست بررسی مزیت‌های صنعت گردشگری ارس برای برندسازی در بین تورهای داخلی و خارجی گفت: تفاهمنامه‌های همکاری خوبی با شرکت مادر توریستی مارکوپولو برای توسعه و رونق گردشگری ارس صورت گرفت.

وی افزود: بعد از بازدید میدانی از توانمندی‌های گردشگری ارس، طی این نشست تفاهم نامه همکاری برای مطالعه و عملیاتی سازی برند اختصاصی مقصد گردشگری ارس به امضا رسید و بر این اساس رسما مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس آغاز شد.

نجف‌زاده با اشاره به سایر تفاهم‌های به امضا رسیده گفت: همچنین در خصوص راه‌اندازی تورهای گردشگری به مقصد ارس، ایجاد دفتر شرکت مارکوپولو در ارس، سرمایه‌گذاری در امر تسهیلات گردشگری در محدوده ارس و راه اندازی تورهای ارزان قیمت از تهران به ارس از جمله اهم موضوعات تفاهم نامه بود.

وی در ادامه گفت: طبق مذاکراتی که با مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو آقای حسن تقی زاده انصاری انجام شد بزودی شاهد تغییراتی در حوزه های ورود گردشگران از داخل و خارج کشور و ایجاد فضاهای جدید هتیلینگ در محدوده منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور شرکت‌های قدرتمند گردشگری در ارس ارتباط با گردشگران داخلی و خارجی با سهولت انجام شده و برنامه‌ریزی برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری با سرعت بیشتری انجام شود.

اعضای هلدینگ گردشگری مارکوپولو به همراه روسای شرکت های تابع در ایران از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

این گروه گردشگری با هدف بررسی مزیت های گردشگری منطقه آزاد ارس برای برندسازی نام این منطقه در بین تورهای داخلی و خارجی مباحث لازم جهت توسعه زیرساخت‌های هتلینگ و خدمات گردشگری را مورد تاکید قرار دادند.

بر این اساس همچنین بعد از بازدید میدانی از جاذبه های گردشگری و اماکن اقامتی و هتلینگ ارس نشستی با حضور مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو و سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار و توافق‌هایی در زمینه نحوه آشناسازی گردشگران داخلی و خارجی با ارس و همکاری در زمینه‌های سرمایه‌گذاری در مباحث هتلینگ و موارد مختلف دیگر صورت گرفت. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول