اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

توسعه صنعتی نیازمند توسعه روابط مسئولان قضایی و سرمایه‌گذاران است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: توسعه صنعتی و برطرف شدن مشکلات سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان نیازمند توسعه روابط سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع با مسئولان دستگاه قضایی است.

توسعه صنعتی نیازمند توسعه روابط مسئولان قضایی و سرمایه‌گذاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی امروز در تور یک روزه صنعتی ویژه قضات محاکم قضایی که همزمان با هفته قوه قضاییه و هفته صنعت و معدن در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آشنایی سرمایه‌گذاران با قوانین مربوط به نحوه سرمایه‌گذاری و آگاهی مسئولان قضایی از مشکلات و کمبودهای موجود در بخش صنعت نقش مؤثری در ارتقای سطح فعالیت صنایع دارد.

وی حوزه فعالیت مسئولان قضایی را در راستای رفع مسایل و مشکلات صاحبان صنایع گسترده دانست و افزود: حضور مسئولان قضایی در شهرک‌های صنعتی موجب ارتقا کیفی و تسریع صدور رأی و اشراف بهتر بر مسایل سرمایه‌گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف می‌شود.

نگاه دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مولد است

جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در ادامه این تور صنعتی اظهار داشت: به منظور تحقق اشتغال پایدار، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری، کاهش مشکلات صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری، رویکرد دستگاه قضایی استان حمایت جدی از صنعت و تولید است.

وی اضافه کرد: نگاه دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مولد است و تاکنون نیز در این بخش تلاش‌های زیادی شده تا سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فقط دغدغه تولید داشته باشند و در پیچ و خم‌های اداری درگیر نشوند.

انصاری بیان کرد: برگزاری تورهای صنعتی می‌تواند قضات را با چالش‌ها و دغدغه‌های تولید بیشتر آشنا کند و بیان مشکلات آن‌ها در این جلسات زمینه همراهی بیشتر دستگاه قضایی را به دنبال دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: همکاران دستگاه قضایی استان به اشکال مختلف و در هر زمانی که نیاز باشد در دادسرا و دادگستری برای رفع مشکلات صنعتگران آمادگی دارند و همه تلاش خود را به کار می‌بندند تا موانع تولید و توسعه صنعت از سر راه برداشته شود.

انصاری از قضات استان خواست همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات قضایی صنعتگران به کار گیرند تا رونق اقتصادی استان شتاب بیشتری گیرد و شاهد رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این منطقه باشیم.

عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک هم خواستار توجه بیشتر مسئولان قضایی استان به مشکلات صنعتگران شد.

این تور یک روزه صنعتی ویژه قضات با حضور فرماندار آبیک، رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی، دادستان قزوین، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل تعزیرات، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رؤسای دادگستری شهرستان‌های استان و 40 نفر از قضات محاکم قضایی استان قزوین برگزار شده بود.

در طول این تور صنعتی شرکت‌کنندگان از شرکت پلاسکوکار سایپا تولیدکننده قطعات خودرو، آرین شیر تولیدکننده لبنیات و کارخانه ایران دوچرخ تولیدکننده انواع موتورسیکلت دیدن کردند.

انتهای پیام/2667/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول