اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

برخی مسئولان با اعمال حاکمیت صنعت‌گران را زیرفشار می‌گذارند

مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: برخی مسئولان با اعمال حاکمیت صنعت‌گران را زیرفشار می‌گذارند.

برخی مسئولان با اعمال حاکمیت صنعت‌گران را زیرفشار می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهدی نیک‌پی امروز در آیین تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی منطقه آزاد اروند اظهار کرد: ملت ایران همان‌گونه که در طول تاریخ پیش‌قدم مسئولان بودند در راستای خط راه رهبری از مسئولان پیش گرفتند و حماسه سیاسی آفریدند.

وی افزود: وظیفه مسئولان نظام نیز در این خصوص چند برابر شده است، به ویژه مسئولان حوزه‌های اقتصادی باید سهم‌ بسزایی در تحقق حماسه اقتصادی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: بر همین مبنا برای اولین بار و به مناسبت روز صنعت و معدن از واحدهای نمونه مستقر در محدوده منطقه آزاد اروند تجلیل شده است.

نیک‌پی تصریح‌کرد: با وجود تحریم‌های موجود علیه کشور صنعت‌گران با تمام توان در حال تلاش و فعالیت هستند.

وی اضافه‌کرد: منطقه آزاد اروند بزرگ‌ترین شهرک صنعتی را در بین همه مناطق آزاد کشور داراست و شهرک‌های آن در بین همه مناطق آزاد شاخص‌تر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان‌کرد: برخی از مشکلاتی که برای صنعت‌گران ایجاد می‌شود از سوی برخی مسئولانی است که برای اعمال حاکمیت و نه خدمت صنعت‌گر را زیر فشار قرار داده و در بلاتکلیفی قرار می‌دهند.

نیک‌پی افزود: در این راستا از مسئولان می‌خواهیم  تا در خصوص این موضوع چاره‌اندیشی کرده و زمینه اعمال حاکمیت برخی مسئولان را قطع کنند.

وی در ادامه با اشاره به مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی منطقه آزاد اروند تصریح‌کرد: از بین 96 واحد صنعتی فعال در دو شهرک صنعتی آبادان و خرمشهر 14 واحد به عنوان نمونه در سال‌جاری انتخاب شدند.

انتهای پیام/72008/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول