اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد

اختصاص بیش از 40 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 40 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار اختصاص داده شده تا از این طریق بتوان مشکلات این بخش را برطرف کرد.

اختصاص بیش از 40 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی سبحانی‌فر صبح امروز در همایش دهه تولید ملی ویژه روز اصناف و صنعت و معدن در هتل کاملیا سبزوار با اشاره به کم‌توجهی مسئولان کشوری به بخش صنعت در منطقه سبزوار اظهار داشت: بخش صنعت دغدغه اصلی مردم سبزوار بوده و از مشکلاتی است که سبب رشد بیکاری در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به رشد پایین بخش کشاورزی در منطقه سبزوار تصریح کرد: بخش کشاورزی نیز رشد پایینی در منطقه داشته زیرا نمی‌توانیم از آب‌های سطحی و زیرزمینی به صورت بهینه بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد خاطرنشان کرد: در حال حاضر که حماسه سیاسی با حضور پر شور مردم در انتخابات اتفاق افتاده باید به سمت خلق حماسه اقتصادی حرکت کرد.

سبحانی‌فر ادامه داد: فضای اقتصادی کشور رو به آرامش است و پازل‌هایی که باید برای حفظ این آرامش در کنار هم چیده شود، در حال تشکیل شدن است.

وی افزود: یکی از پایه‌های این پازل آرامش حضور صنعتگران در عرصه حماسه اقتصادی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص بیش از 40 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار و حضور ستاد تسهیلات برای دادن وام به این بخش اضافه کرد: برخی از صنعتگران این وام را دریافت کرده‌اند، برخی در مرحله بررسی پرونده و برخی هم هنوز پرونده‌هایشان را تکمیل نکرده‌اند و امیدواریم زودتر این افراد نیز برای دریافت وام‌هایشان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال 92 اتفاقات خوبی برای صنعت کشور رخ می‌دهد گفت: با مصوباتی که در مجلس شورای اسلامی برای بخش صنعت داشته‌ایم سعی شده تا مشکلات این بخش برطرف شود.

وی ادامه داد: 10 درصد از درآمد صندوق توسعه ملی، 26 درصد از درآمد فروش نفت و اوراق مشارکت برای این بخش پیش‌بینی شده است.

سبحانی‌فر افزود: به دستگاه‌های اجرایی در قانون اجازه داده شده تا جایی که امکان دارد برای رشد صنعت و حمایت از سرمایه‌گذار تلاش کنند و تسهیلات خاصی را قائل شوند.

 انتهای پیام/70027/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول